خودروهای داخلی  4 ستاره و 3 ستاره کدام اند ؟

به گزارش رکنا، به نقل از وزارت صمت، بر اساس گزارش ارزیابی و ارزشیابی خودرو‌های ساخت داخل که توسط اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت و معدن و تجارت منتشر شده، شهریور امسال در گروه خودرو‌های سبک و در بخش وانت و لیست قیمتی یک وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی شرکت ایران خودرو دیزل با دریافت ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودرو‌های تولیدی ساخت داخل را در این بخش به خود اختصاص داده است.

خودروهای سه ستاره

در لیست قیمتی دو گروه خودرو‌های سبک و در بخش وانت نیز وانت‌های کارا 2000 تک کابین تیپ 3، مزدا کارا 2000 تک کابین و وانت کارا 2000 دو کابین تیپ 3 از تولیدات شرکت بهمن موتور و همچنین خودرو سایپا 151 شرکت سایپا بن رو موفق به کسب سه ستاره کیفی شده‌اند.

خودروهای یک ستاره و دو ستاره

در همین گروه وانت آریسان شرکت ایران خودرو دیزل و وانت مزدا کارا 2000 دو کابین شرکت بهمن موتور با کسب دو ستاره کیفی در رده بعدی جای گرفته و وانت نیسان تک سوز و دوگانه سوز شرکت زامیاد توانستند یک ستاره را از آن خود کنند.

در گروه سبک بخش سواری در لیست قیمتی یک، خودرو تیگو 7، تولید شده در شرکت مدیران خودرو سه ستاره کیفی دریافت کرده است.

همچنین در لیست قیمتی 2، هایما S7 اتوماتیک ایران خودرو خراسان چهار ستاره کیفی را از آن خود کرده است.

در این لیست قیمتی خودرو‌های jac_s3 و jac_s5 سه ستاره‌ای شدند و SWM G01 سیف خودرو وکرم تیگو 5 مدیران خودرو نیز سه ستاره به دست آوردند.

در این گروه و این کلاس قیمتی MVM X33S مدیران خودرو نیز دو ستاره کسب کرد.

همچنین در سطح قیمتی چهار، خودرو‌های پژو 207 و پژو 207SD، دنا پلاس از ایران خودرو و برلیانس H230 شرکت پارس خودرو هر کدام چهار ستاره کیفی به دست آوردند.

در این لیست قیمتی، رانا، پژو 206SD، پژو 206 و دنا همگی از محصولات ایران خودرو سه ستاره کیفی را از آن خود کردند و خودرو‌های پژو پارس اتوماتیک ایران خودرو کرمانشاه نیز سه ستاره‌ای شدند.

سمند ایران خودرو تبریز، خودرو‌های پژو پارس تهران ایران خودرو، پژو پارس ایران خودرو خراسان، پژو پارس اتوماتیک ایران خودرو کرمانشاه، پژو پارس ایران خودرو فارس، پژو پارس ایران خودرو مازندران و پژو پارس صنایع خودروسازی فردا همگی 3 ستاره کیفی را از آن خود کردند.

پژو 405 ایران خودرو خراسان نیز دو ستاره کیفی را از آن خود کرد.

کوییک و تیبا 2 سه ستاره شدند

در سطح قیمتی پنج نیز کوییک R پارس خودرو و کوییک و تیبا 2 سایپا، ساینا و تیبای سایپا سیتروئن نیز موفق به دریافت 3 ستاره کیفی شدند.

در بخش کامیونت، کامیونت ایسوزو NRMR85 بهمن دیزل و کامیونت ایسوزو NPR75K بهمن دیزل خودروی‌های سنگین چهار ستاره کیفی شدند و کامیونت الوند شرکت سایپا دیزل و شیلر بهمن دیزل سه ستاره کیفی را از آن خود کردند.

در بخش کامیون نیز کامیون ایسوزو NPR75M بهمن دیزل چهار ستاره کیفی به دست آورد.

کامیون بنز WH ایران خودرو دیزل نیز سه ستاره کیفی به دست آورد.

در بخش کشنده، خودروی کشنده فوتون 4Auman H شرکت ایران خودرو دیزل توانست چهار ستاره کیفی را به دست آورد و کشنده FAW J6 سیباموتور نیز سه ستاره به دست آورد.

در بخش مینی بوس نیز مینی بوس ایسوزو سحر شرکت بهمن دیزل چهارستاره کیفی به دست آورد و شیلر بهمن دیزل نیز در لیست چهار ستاره‌ها قرار گرفت.

در بخش اتوبوس بین شهری نیز اتوبوس بین شهری اسکانیا 4212 مارال ز تولیدات عقاب افشان 4 ستاره به دست آورد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 619930 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟