قیمت تیبا ، ساینا ، کوییک و دیگر خودروها در بازار هفته دوم مهر ماه 99 + جدول

قیمت خودرو / ارزیابی بازار خودروهای اسپرت میان قیمت سایپا نشان دهنده آن است که کوییکR مدل فول آپشن با قیمت 190 میلیون تومان در بازار معامله شده و مدل ساده این خودرو نیز در بازار قیمتی در حدود 180 میلیون تومان خرید و فروش شد.

 

کوییک یک خودرو هاچ‌بک است که شباهت ظاهری زیادی با تیبا ۲ و ساینا دارد، خورویی که سایپا بیشتر برای جذب جوانان به بازار عرضه کرد و تا حدودی توانست نظر این بخش از مشتریان را به خود جلب کند.

تیبا 2 دومین خودرو اسپرتی که سایپایی‌ها به بازار عرضه کردند این خودرو در دو مدل هاچ‌بک و صندوق‌دار در بازار موجود است. مدل هاچ‌بک این خودرو با قیمتی در حدود 162 میلیون‌تومان و مدل صندوق‌دار این خودرو نیز در مدل SX قیمتی در حدود 147 میلیون تومان و مدل EX این خودرو نیز با قیمت 155 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.

تفاوت مدل‌های تیبا SX و تیبا EX

یکی از سوالات متداولی که در مورد تیبا صندوق دار مطرح می‌شود، تفاوت مدل‌های تیبا SX و تیبا EX است. این دو تیپ در همه مشخصات فنی و ظاهری کاملا یکسان هستند و فقط در سه مورد با هم اختلاف دارند؛ مدل EX این خودرو از سه آپشن « رینگ آلومینیومی»، «شیشه بالا بر برقی دربهای عقب» و «تنظیم آینه های جانبی برقی» برخوردار است که مدل SX فاقد آنها است.

ساینا دیگر خودرو سایپایی است که مدل فول آپشن آن با قیمتی در حدود 169 میلیون تومان معامله شد.

کدخبر: 613187 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟