از لوگوی جدید شرکت کیا رونمایی شد

به گزارش رکنا، کیا که درحال‌حاضر تحت مدیریت گروه خودروسازی هیوندای فعالیت می‌کند، در سال ۱۹۵۷ فعالیت خود را آغاز کرد و حالا به یکی از برترین شرکت‌های خودروسازی در آسیا و جهان تبدیل شده، این شرکت سال‌هاست از لوگو فعلی خود که از کلمه انگلیسی کیا و یک بیضی به دور آن است، استفاده می‌کند، اما با ورود به دنیای الکتریکی و طراحی متفاوت خودرو‌های جدید، تصمیم گرفته شده تا لوگو این شرکت تغییر کند، البته مشخص نیست خواستار اولیه این تغییر مدیران خود شرکت کیا هستند یا مدیران شرکت هیوندای، در هر صورت طرح زیر، پیشنهاد اصلی برای لوگو آینده کیا است که احتمالا همین طرح به ثبت می‌رسد.

این لوگو توسط گروه کره‌ای KIPRIS طراحی شده و هیچ المان خاص یا متفاوتی ندارد، تنها نام انگلیسی کیا با یک فونت خاص نوشته شده که در عین حال زیبا و ساده است. اقدامات رسمی برای ثبت این لوگو انجام شده و به نظر می‌رسد تنها کمی زمان لازم است تا به صورت رسمی، از لوگو جدید کیا رونمایی شود.

شرکت فولکس‌واگن با ورود به عصر تولید خودرو‌های الکتریکی، لوگو خود را تغییر داد، البته لوگو این شرکت تقاوت زیادی ندارد. اما طرح جدید لوگو کیا با مدل قبلی تفاوت زیادی دارد، از طرفی به نظر می‌رسد شرکت کیا نیز برای ورود به عصر جدید تولیدات خود که عمدتا خودرو‌های الکتریکی خواهد بود، به دنبال تغییر لوگو است. دلیل این حرف رونمایی از طرح مفهومی خودرو Imagine در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ با لوگو جدید این شرکت است، نمایشگاه ژنو در ماه‌های ابتدایی سال ۲۰۱۹ برگزار شد.

برخی گزارش‌ها به این موضوع اشاره کردند که کیا تنها برای خودرو‌های الکتریکی خود از لوگو جدید استفاده می‌کند، اما به نظر نمی‌رسد شرکت کیا به دنبال استفاده از دو لوگو در تولیدات خود باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 525413 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟