2 قربانی تازه در رسم غلط تیراندازی در عروسی / در اصفهان رخ داد

به گزارش رکنا، شامگاه پنجشنبه در یک مراسم عروسی طبق سنتی دیرینه و اشتباه مراسم تیراندازی اجرا شد که گلوله به دختربچه‌ای 9 ساله اصابت کرد. مصدوم پس از انتقال به بیمارستان به‌رغم تلاش کادر درمان، جان خود را از دست داد تا مرگی دیگر در استفاده از اسلحه در یک رسم غلط رقم خورده و خانواده‌ای را داغدار و سوگواری جایگزین شادمانی شود. بررسی‌ها برای شناسایی و دستگیری عامل این حادثه ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان حاج محمود حاج حیدر لامرد این کودک ۹ ساله اهل روستای چاه‌دروا از توابع گله‌دار شهرستان مُهر بود  که با رسم غلط تیراندازی در عروسی مجروح شده و  با درخواست کادر پزشکی این بیمارستان اورژانس هوایی برای انتقال این کودک به مرکز استان فارس به پرواز درآمد، اما قبل از رسیدن اورژانس، با وجود تلاش‌های کادر درمان، کودک جان خود را از دست داد.

مجروح شدن زن جوان در عروسی

روز گذشته سرهنگ محسن لشکری، فرمانده انتظامی لامرد نیز گفت: بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی،  در یکی از روستاهای بخش «علامرودشت» شهرستان لامرد، در جنوب استان فارس خانم جوانی مورد اصابت گلوله قرارگرفت و مجروح شد. با اعلام این حادثه بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.  مأموران پلیس در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که در مراسم عروسی پدر داماد هنگام شادی با اسلحه شکاری به صورت سهوی به سمت خانمی جوان که میهمان بوده است تیراندازی کرده و منجر به مجروحیت وی شده است. فرمانده انتظامی لامرد با بیان اینکه پدر داماد به همراه اسلحه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، تصریح کرد: مجروح در بیمارستان بستری و حال عمومی وی رضایت بخش است.

کدخبر: 978883 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟