جزئیات اعدام شیطان در قم / پس از آزار زن جوان او را در میان سگ های ولگرد رها کرده بود!

به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم در تشریح این خبر گفت: از دیگر جرایم این فرد می‌توان به ضرب و جرح عمدی، تسبیب در جنایت، آدم ربایی با وسیله نقلیه توأم با آزار و اذیت، سرقت مسلحانه و مقرون به آزار و شروع به قتل و تهدید با چاقو سه مسافر خانم و تجاوز به عنف و اکراه یکی از آنها اشاره کرد.

اجرای حکم اعدام این سارق متجاوز پس از گذراندن مراحل تحقیق و صدور آرا بدوی و فرجام‌خواهی و مخالفت کمیسیون عفو و بخشودگی با درخواست عفو وی، اجرا شد.
 این مقام قضایی افزود: این فرد مسافر خانمی را به صورت دربست به سمت منطقه جمکران سوار خودروی خود کرده و در ادامه، مسیر خود را به بهانه‌ای تغییر داده و در جاده خاکی با قفل کردن درهای خودرو و تهدید با چاقو اقدام به سرقت اموال وی اعم از طلا و پول نقد کرده بود.
 وی ادامه داد: این سارق مسلح با تهدید چاقو بدون توجه به مقاومت و التماس‌های قربانی با آزار و اکراه او را مورد تجاوز قرار داده و پس از ضرب و جرح زن جوان و تهدید به مرگ و اقدام ناموفق به قتل، وی را در بیابان‌های اطراف قم رها کرد. زن قربانی پس از رهایی از چنگال این فرد و حمله سگ‌های ولگرد بیابان، خود را به جاده رساند و با کمک افراد منطقه به مأموران گزارش داد.
 رئیس کل دادگستری قم گفت: پس از شکایت این خانم و شناسایی متهم، مشخص شد این فرد با همین روش اقدام به آدم‌ربایی و تهدید با چاقو و سرقت مقرون به آزار اموال دو خانم مسافر دیگر که یکی از آنها همراه دو کودک سوار این خودرو شده بود، کرده و پس از سرقت اموالشان، آنها را در مسیر پیاده کرده بود.  مظفری با تأکید بر آثار بازدارنده و پیشگیرانه اجرای حدود الهی افزود: برخورد قاطع و مجازات سخت در انتظار متجاوزان حریم فردی و متعدیان امنیت و آرامش جامعه خواهد بود.

کدخبر: 914013 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟