سرهنگ سید حجت‌الله‌ پورنجفی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر نزاع و درگیری منجر به قتل در محله‌ای از بومهن (بلوار کشاورزی) موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در دستور کار پلیس پردیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد که مقتول در روز حادثه با دو نفر به هویت م-س و ع-ت درگیر شده و توسط سلاح سرد متأسفانه به دلیل شدت جراحات وارده فرد مجروح در بیمارستان فوت می‌کند.

سرپرست فرمانده انتظامی پردیس با بیان اینکه با تحقیقات و پیگیری‌های به عمل آمده مشخص شد مردی که از اقوام عاملان قتل بوده به آنها پناه داده است که با شناسایی این مرد و دستگیری وی محل اختفای متهمان و قاتلان شناسایی و دو نفر قاتل دستگیر شدند.

پور نجفی با بیان اینکه متهمان در ابتدا منکر هرگونه اقدامی بودند ولی در مواجهه با مستندات و شواهد پلیسی لب به اعتراف گشوده و به بزه ارتکابی خود اعتراف کردند افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی دو چاقو که از آلات قتل بود در نزدیکی محل حادثه نیز کشف شد.

وی بیان داشت: متهمان دستگیر شده ضمن تشکیل پرونده برای آنها تحویل مقام محترم قضایی شدند.

پور نجفی در ادامه عنوان داشت: پلیس با کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت شده وبه هرجایی که متواری شوند برابر قانون بشدت با آنان برخورد می‌کند.

کدخبر: 905004 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟