خرس سیاه پیر مرد را تکه پاره کرد و خورد! / پیرمرد در حال چای خوردن بود!

به گزارش رکنا به نقل از سی ان ان، یک مرد از ایالت آریزونای آمریکا توسط خرس سیاهی که در حال خوردن قهوه صبحگاهی خود بود، بدون هیچ دلیلی مورد حمله قرار گرفت و کشته شد. به گفته کلانتر شهرستان یاواپای، حتی تلاش های همسایه استیون جکسون، 66 ساله نیز برای نجات جان او موثر نبود.

کلانتر در یک پست فیس بوک گفت: «از چندین گزارش شاهدان عینی و تحقیقات اولیه از صحنه، مشخص شد که آقای جکسون در حال خوردن قهوه پشت میزی در ملک خود بود که مورد حمله قرار گرفت و این مکان محلی است که وی در حال ساختن خانه در آن بود.

طبق گزارش های پلیس آریزونا، خرس سیاه نر به آقای جکسون حمله کرده است و او را بی‌خبر حدود 25 متر به پایین یک خاکریز کشید. به گفته کلانتر، همسایه ها فریاد جکسون را شنیدند و سعی کردند "از طریق فریاد و بوق ماشین" به او کمک کنند، اما خرس او را رها نکرد تا اینکه همسایه با تفنگش به او شلیک کرد و او را کشت.

همسایگان آقای جکسون به رسانه های آمریکایی اطلاع دادند که: "متاسفانه تا آن زمان آقای جکسون تسلیم جراحات وحشتناک خود شده بود."

جان تریروایلر، افسر اطلاعات عمومی دپارتمان بازی و ماهی آریزونا گفت: «به نظر می رسد این یک حمله غارتگرانه بوده است. دفتر کلانتر اعلام کرده است که این نوع حمله "بسیار غیرمعمول و غیرعادی" است و تنها یک حمله مرگبار دیگر از اواسط دهه 1980 به ثبت رسیده است. بر اساس گزارش مرکز خرس آمریکای شمالی، حملات مرگبار خرس به طور کلی بسیار نادر است و به طور متوسط حدود یک بار در سال در ایالات متحده است.

آنها در توضیح این مساله گفتند: "در نگاه اول به نظر نمی رسید چیزی در آن محل وجود داشته باشد که باعث حمله خرس شده است مانند غذا یا مواد بوزا و .... و حتی تصور می کردند که خرس در حال محافظت از توله هایش است اما هیچ کدام از آنها حقیقت نداشته است.

به گفته سرویس جنگل های ایالات متحده، خرس های سیاه معمولا از مردم دوری می کنند و آنها تنها خرس هایی هستند که در آریزونا یافت می شوند به همین دلیل ما دنبال نشانه هایی بودیم که نشان دهد مردم در خطر هستند، اما به چنین موردی برنخوردیم. همچنین پلیس آریزونا خواسته تا مردم به هیچ خرسی شلیک نکنند مگر اینکه تهدیدی فوری وجود داشته باشد.

کلانتر آریزونا گفته است: تیراندازی به هر خرسی خلاف قانون است، مگر اینکه خطری برای امنیت افراد به وجود آورده باشد.

وحشت از خرس

کدخبر: 903431 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟