قاتل سریالی کرج به کارگران بینوا رحم نمی کرد / فاجعه یک فیلم سیاه !

به گزارش اختصاصی رکنا، یکی از پرونده های جنایی هولناک سال گذشته قتل 3 کارگر بود.

رسیدگی به این پرونده از اواخر دی ماه سال گذشته به دنبال درگیری خونین در یکی ازخانه های واقع در زور آباد کرج شروع شد مرد جوانی که در این درگیری با چاقو به شدت زخمی شده بود خیلی سریع به بیمارستان منتقل شد.

شدت خونریزی طوری بود که وی مدتی به کما رفت و در حالی که پزشکان حال وی را وخیم گزارش کرده بودند مرد دیگری توسط همان ضارب با چاقو به قتل رسید و در ادامه با ضربه چاقوی ضارب متواری کارگر دیگری به کام مرگ رفت .

طولی نکشید  اولین فردی که توسط قاتل متواری زخمی شده بود نیز در تخت بیمارستان جان باخت و پرونده جنایت های سه گانه قاتل فراری روی میز کارآگاهان جنایی استان البرز قرار گرفت.

تحقیقات اولیه کارآگاهان نشان می‌داد قاتل خود نیز کارگر است که به مواد مخدر شیشه اعتیاد دارد.

با شناسایی هویت قاتل اونیز بعنوان متهم به قتل تحت تعقیب پلیس  قرار گرفت.

پس از دو هفته زندگی مخفیانه سرانجام متهم فراری بازداشت شد.

تحقیقات پلیس در بازجویی از این متهم نشان می‌داد او و قربانیانش از مدتی قبل باهم دوست بودند و از شهرستان به کرج آمده  وبعنوان کارگر در خانه مجردی زندگی می کردند.

براساس اظهارات متهم سه مقتول زمانی که او در حالت عادی نبوده فیلم سیاه تهیه کرده بودند وبعد از مدتی وقتی او ماجرا را متوجه شده بود هر سه را پشت سرهم به قتل رسانده است.

این گزارش حاکی است این اظهارات متهم درباره انگیزه قتل هایش تنها علت ادعای او در رابطه با قتل های سریالی در زور آباد است و صحت آن دقیقا مشخص نیست .

 

کدخبر: 881082 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟