این سلبریتی های خارج و خوش نشین چرا فقط مردم را به خیابان می کشانند / آنها کدام کشور هستند؟

همان ها نیز می دانند که ذات این افراد چگونه است اما به خاطر اینکه از شرایط به نفع خودشان استفاده کنند، فعلا از این افراد حمایت می کنند و حتی برای آن پروژه های مالی در نظر می گیرند چراکه بندگان پول را فقط با پول می توان خرید.

بعد از فوت مهسا امینی شاهد اعتراضات گسترده ای در کشور بودیم. یکی از اقشاری که روزی نبود از خود فیلم یا عکسی منتشر نکنند، بازیگران و هنرمندان بودند.

این در حالی است که تعدادی از همین افراد در سال های اخیر بیشترین همکاری مالی و اقتصادی را با جمهوری اسلامی داشته اند و حالا که پولی به جیب زده و از مملکت رفته اند در خارج از ایران برای جاگیری در  کنار ایرانیان خارج از کشور در لشگر مخالف قرار گرفته اند.

محمد+عمرانی1

دقیقا یک ماه و نیم قبل بود که محمد عمرانی فیلمی در ماشین از خود منتشر کرد و در آن خطاب به هنرمندان اظهار کرد: تا دیر نشده است و هست و نیست خود را به باد نداده‌اند و دنبال سوراخ‌موش نگشته‌اند، از سر میز بلند شوند و صحنه را ترک کنند.

این در حالی است که همین فرد دقیقا بعد اتفاقات سال 98 فیلمی منتشر و از انقلاب و جمهوری اسلامی دفاع کرد. این فرد که روزی حتی در فیلم های خود نیز در نقش روحانی ظاهر می شد این روزها اپوزسیون شده و از خون گرم جوانان به عنوان سلاح گرم نام می برد تا شاید اینگونه بتواند پول بیشتری به جیب بزند.

اما محمد عمرانی باید پاسخ بدهد که چگونه او از خون جوانان وطن مایه می گذارد وقتی خود و فرزندانش از کشور مهاجرت کرده اند؟

untitled

عمرانی که در یک گفت‌وگو با اشاره به نقش روحانی خود در فیلم تکیه بر باد تاکید می کند: بازی در نقش روحانی یکی از متفاوت ترین شخصیت هایی بود که تا به امروز بازی کردم. روحانیان امین مردم بوده و در همه مراحل زندگی مردم حضور پر رنگی دارند. نقش من به عنوان روحانی و رئیس دادگستری باید از نظر کیفی  پر رنگ تر جلوه می کرد که متاسفانه کمی درگیر حاشیه شد.

شبنم+فرشادجو

یا موضوع کشف حجاب شبنم فرشادجو بازیگر سینما، بعد از ساعتی کوتاه مشخص شد او کلا در کانادا زندگی می کند. البته بسیاری دیگر از بازیگران و هنرمندان نیز هستند که مدتی است در کانادا زندگی می کنند اما در فضای مجازی وانمود می کنند که در ایران زندگی می کنند. این افراد نیز برای پول درآوردن و گرفتن نقش های مختلف به ایران می آیند اما بساط زندگی خود را در کانادا و آمریکا پهن کرده اند.

شبنم فرشادجو (زاده ۱۳۵۶، تهران) بازیگر تئاتر و سینمای ایران است. وی دارای تحصیلات عالیه در رشته‌های هنرهای نمایشی از دانشگاه تهران  و سابقه حضور در نمایش‌های تئاتر متعدد و همچنین، تعدادی اجراهای تلویزیونی و سینمایی را در کارنامهٔ هنری خود دارد.

تحصیلات

    • فارغ‌التحصیل از آموزشگاه تئاتر با مدیریت حمید سمندریان؛ ۱۳۷۴
    • کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری؛ ۱۳۸۰
    • کارشناسی ارشد نمایش با گرایش کارگردانی از دانشگاه هنر و معماری تهران؛ ۱۳۸۳
    • داور جشن بازیگر خانه تئاتر؛ ۱۳۸۹

سینمایی

  • آخرین بار کی سحرو دیدی (فرزاد موتمن ۱۳۹۴)
  • گذر موقت (افشین هاشمی ۱۳۹۴)
  • عملیات مهد کودک (فرزاد اژدری ۱۳۹۱)
  • از تهران تا بهشت (ابوالفضل صفاری ۹۱–۱۳۹۰)
  • مرد بارانی (ابوالحسن داودی ۱۳۷۸)

کارنامه شبنم فرشادجو

حقیقت این است که همان کسانی که در سریال هایی مثل پایتخت و شهرزاد بازی کردند و با وجود اینکه همان زمان ابهاماتی از فساد مالی این سریال ها منتشر شد، اما باز به همکاری با آن مجموعه های نمایش خانگی و سینمایی ادامه دادند و هرگز نیز از مردم عذر خواهی نکردند.

همچنین بحث احسان کرمی نیز در این مدت بارها مطرح شد و او با وجود اینکه سابقه فعالیت در صداوسیما و برنامه های نزدیک به حاکمیت را در کارنامه خود دارد یک دفعه مجری شبکه منوتو شد. کمااینکه در کنار اسم او، نام برزو ارجمند نیز مطرح شد که عملا هم اکنون هر دو در آمریکا زندگی می کنند و تبدیل به اپوزسیون شده اند!

چندی پیش بود که ریحانه پارسا بازیگر زن ایرانی که مدت هاست در خارج از کشور است، احسان کرمی و برزو ارجمند را جایزه بگیر خطاب کرده و نوشت:

خوب شد اینستاگرام قابلیت دریافت پول اضافه کرد، جیبتون خالی نشه یه وقت وسط غربت.

جایزه بگیرهای لعنتی.

احسان کرمی ، زاده ی۲۰ تیرماه ۱۳۵۹ در محله قیطریه تهران است او دارای مدرک کاردانی رشته هتلداری و تشریفات است. او تلاوت قرآن را در دوران ابتدایی با تشویق پدربزرگش آغاز کرد و همواره با شرکت در مسابقات استانی و منطقه ای، موفق به کسب مقام هایی شده است.

کرمی در سال ۱۳۸۶ با صادق عبداللهی( نویسنده) در یک دیدار اتفاقی در جمع دوستانه اشنا شد و صادق عبداللهی، وی را به رادیو تهران معرفی کرد تا در آن جا تست دهد. به این ترتیب، احسان کرمی بعد از قبولی از تست استاد پریچهر بهروان، مشغول به فعالیت شد.

منصور ضابطیان و محمد صوفی در اواخر سال ۱۳۸۷ از احسان کرمی دعوت کردند تا به تلویزیون برود و بعنوان مجری برنامه نقره، فعالیت کند. سپس وی دوره فیلمسازی را در انجمن سینمای جوان گذراند. وی پس از برنامه نقره، به فعالیت برای شبکه چهار برنامه طلوع پرداخت. سپس چهره ی او با برنامه زنده رود مرکز اصفهان و برنامه خوشا شیراز به شهرت رسید.

احسان کرمی، در صدا پیشگی نقش عروسک “ببخشید عزیزم” را ایفا کرده است و فامیل دور و همکاری با شهاب حسینی را در کارنامه دارد. این تهیه کننده سابق صدا و سیما در مهر ماه ۱۴۰۱ به شبکه منوتو پیوست. او در اظهاراتی که از یکی از برنامه های شبکه من و تو پخش شد، مدعی شده است که خودش هم تا یک هفته قبل نمی دانسته که از اینجا سر در می آورد!

از دیگر معترضان امروز نیز می توان از ارژنگ امیرفضلی نام برد که به عنوان یک کمدین شناخته شده است و چندی پیش اعلام کرد به خاطر اتفاقات پیش آمده برای همیشه از دنیای سینما و تلویزیون خداحافظی خواهد کرد این در حالی است که هم اکنون فیلم اخیر او به نام سلمان فارسی در حال ساخته شدن است.

ارژنگ امیر فضلی

از مهمترین آثار وی می توان به «الو الو من جوجوام» (مرضیه برومند)، «جنگجوی پیروز» (مجتبی راعی)، «مربای شیرین» ( مرضیه برومند )، «شارلاتان» (آرش معیریان)، «شام عروسی» (ابراهیم وحیدزاده)، «اخراجی ها» (مسعود ده نمکی)، «اخراجی ها2» ( مسعود ده نمکی )، «محاکمه در خیابان» (مسعود کیمیایی) و «افراطی ها» (جهانگیر جهانگیری) اشاره کرد.

دقیقا ارژنگ امیرفضلی نیز مانند همین هنرمندان که در خارج از کشور زندگی می کنند، مدت هاست در کانادا زندگی می کند و این سوال را در ذهن ما به وجود می آورد که چرا باید این افراد سالها از پول بیت المال ارتزاق کنند و درنهایت نیز یک زندگی با آرامش در خارج از کشور داشته باشند ولی مردم را در داخل کشور به کشته شدن تشویق کنند؟

منبع: اقتصاد 100

کدخبر: 841176 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟