جدال بزرگ طارمی و نونز در اُ کلاسیکو سوژه شد  + عکس

شنبه از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در چارچوب هفته سی و سوم لیگ پرتغال،‌ دیدار مهیج و بزرگ « اُ کلاسیکو » بین بنفیکا و پورتو برگزار خواهد شد. ۲ دشمن قدیمی به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که به جدال بزرگ طارمی و داروین نونز لقب گرفته است.

رسانه diaro de nolicias در گزارش اختصاصی به جنگ بزرگ ۲ گلزن برتر پرتغال پرداخت و بازی شنبه شب را تقابل آنها دانست. داروین نونز، مهاجم ۲۱ ساله اروگوئه‌ای بنفیکا در این فصل بیشتر از طارمی گل زده و بالاتر از با ۲۶ گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد. او مدعی اصلی آقای گلی است و می‌خواهد مقابل طارمی آن را نشان دهد. از طرف دیگر اما طارمی هم در گلزنی موفق بوده و هم توانسته در پاس گل آمار خوبی به ثبت رساند. طبق گزارش فدارسیون تاریخ و آمار، طارمی اکنون ششمین گلزن برتر دنیاست و در جمع ۴ ستاره برتر دنیا در زمینه اثرگذاری روی گل قرار دارد.

طارمی در صدد گل به بنفیکا

طارمی به دنبال زدن چهارمین گل خود به بنفیکاست. او مقابل این تیم قدرتمند پرتغال، تاکنون با پیراهن پورتو و ریوآوه توانسته ۳ گل به ثمر رساند. او در کنار اینکه می‌خواهد آمار گلزنی خود مقابل بنفیکا را بهبود بخشد، می‌خواهد با شکست رقیب بزرگ جشن قهرمانی را لیسبون برگزار کند. پورتو با ۸۵ امتیاز صدرنشین است و به یک امتیاز در ۲ بازی باقی مانده نیاز دارد تا قهرمان پرتغال نام گیرد. اسپورتینگ با ۷۹ امتیاز و بنفیکا با ۷۱ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

سایت پرتغالی در گزارش خود نوشت که داروین نونز نیز با انگیزه بالا وارد این مسابقه خواهد شد. این بازیکن هیچ وقت نتوانسته مقابل پورتو گلزنی کند و می‌خواهد به این طلسم پایان دهد. همچنین به نظر می‌رسد این بازیکن در پنجره نقل و انتقالاتی راهی تیمی بزرگ در اروپا شود و می‌خواهد پیش از رفتن به این مهم دست یابد. دیدار پورتو و بنفیکا که به « اُ کلاسیکو » مشهور است، مهمترین دیدار تاریخ فوتبال پرتغال محسوب می‌شود.

فوتبال

کدخبر: 777070 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟