مجریان خوش تیپ صداوسیما در کنار همسرانشان ! + عکس های دیده نشده

مجری به فردی که وظیفه اجرا برنامه های مختلف از جمله برنامه های تلویزیونی، رادیویی و مراسم ها را دارد مجری می‌گویند.مجری به شخص ، فرد یا نهادی گفته می‌شود که به معرفی اهداف و فعالیت‌های انجام‌شده در یک برنامه می‌پردازد. به‌ویژه در دنیای رسانه، مجری در رادیو و تلویزیون مسئولیت ارائهٔ برنامه‌ها را بر عهده دارد.مجری در ارتباط مؤثر با مخاطب از ویژگی‌های الزامی برای یک مجری است. مجری باید بداند با توجه به طیف مخاطبان و هدف برنامه، از چه شیوه‌ای برای برقراری این ارتباط استفاده کند.مجری یک مراسم وظیفهٔ هدایت مراسم، تنظیم برنامه‌ها و گاهی نیز وظیفه گفتگو با میهمان مراسم را برعهده دارد. 

مجری

برخی مجریان تقریبا هر روز در تلویزیون اجرا دارند و بسیار شناخته شده هستند . برخی دیگر هم بسیار پرطرفدار و محبوب می شوند تا جایی که کنجکاوی در مورد این چهره ها و خانواده شان بسیار ممکن است در میان طرفداران بروز کند.

ما در این قسمت  تصاویری از مجریان مطرح صداوسیما در کنار همسرانشان را گردآوری کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید، این مجریان جز پرطرفدارترین و موفق ترین مجریان صداوسیما هستند که برخی ممنوع التصویر شده و برخی همچنان به همکاریشان با تلویزیون ادامه می دهند.

رضا قدیریان و همسرش

مجری

ژیلا صادقی و همسرش

مجری

نجمه جودکی و همسر سابقش

مجری

نیما کرمی و همسرش

مجری

محیا اسناوندی و همسرش

مجری

احسان کرمی و همسر و فرزندش

مجری

المیرا شریفی مقدم و همسرش

مجری

رامبد جوان و همسرش

مجری

پدرام کریمی و همسرش

مجری

 

 

کدخبر: 770358 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟