فیلم لحظه کتک خوردن ساسی مانکن از یک زن ! / ساسی دروغگوی بزرگی است !
حجم ویدیو: 4.94M | مدت زمان ویدیو: 00:00:40

ساسی مانکن متولد 27 آبان ماه ، سال 1367 در اهواز، خواننده اسـت. نام واقعی ساسی مانکن ساسان یافته و ساکن کرج بود.ساسی مانکن دانشجوی انصرافی رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه نواب شهر قزوین درسال 1387 اسـت .ساسی مانکن درسال های حضور در ایران وهم در خارج همیشه حاشیه آفرین بود. ساسی مانکن تنها یک خواهر بزرگتر از خود دارد.

ساسی مانکن

فیلم کامل کتک خوردن ساسی مانکن در آمریکا را ببینید

فیلم سیلی خوردن و ضرب و شتم او را در ادامه مشاهده می کنید.

فیلم از ساسی در 15 بهمن 1400در فضای مجازی منتشر شد که او با  دو دختر در حال قدم زدن در خیابان است و توسط یک زن که گویا مادر یکی از دختران است   مورد ضرب و شتم قرار می گیرد. این ویدیو که نشان می دهد از دوربین های مدار بسته ضبط شده است ساسی را نشان می دهد که در حال راه رفتن به همراه دو دختر است که به یکباره یک زن جلوی او را می گیرد و سپس او را به زمین می اندازد و او را کتک می زند.

کاملا مشخص است این کلیپ ساختگی است و ساسی با این کلیپ و زخم های روی صورتش می خواهد جلب توجه کند و فالوئرهایش را افزایش دهد.بدون شک زخم های روی صورت او گریم بوده و برای موزیک ویدیوی جدیدش می باشد. ساسی مانکن سال گذشته نیز فیلمی انتشار داد که نشان می داد وارد ایران شده است و سوار بر تاکسی از فرودگاه به تهران می رود او همیشه این دروغ ها را دارد و دنبال جذب مخاطب است این بار نیز گفته دیگر عید کلیپ بیرون نمی دهد و این هم دروغ است.

ساسان حیدری یافته از خواننده های ایرانی خارج نشین بوده که در سالهای اخیر با آهنگ های مستهجن حسابی خبرساز شده است او مدتی در این فعالیت میکرد و چندبار توسط مراجع قضایی احظار و دستگیر شد و در نهایت تصمیم گرفت به خارج از کشور مهاجرت کند بعد از مهاجرتش تا توانست به آهنگ های مستهجن و با محتوای ناهنجار به فعالیتش ادامه داد و برخی از نوجوانان را به سمت خود کشاند برخی از آهنگ های او در غفلت خانواده ها مورد توجه نوجوانان و حتی کودکان قرار گرفت و در برخی از مدارس آهنگ های او پخش شد که حتی وزیر آموزش و پرورش به آن واکنش داد و دستور داد مدارد با کسانی که آهنگ های این خواننده را پخش میکنند به شدت برخورد شود. بسیاری از کارشناسان موسیقی کشورمان معتقد هستند این خواننده نوجونان را رو به ابتذال میبرند.

ساسی مانکن خواننده سرشناس ایرانی که این روزها در آمریکا به سر می‌برد تصویری از خود را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که گویا مورد ضرب و شتم شدید در آمریکا قرار گرفته است.

در همین رابطه ویدیویی در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود که منتسب به ضرب و شتم این خواننده میباشد. این در حالیست که ویدیو ربطی به ساسی مانکن ندارد و زخم های روی صورت ساسی مانکن گریم بوده که برای موزیک ویدیو جدیدش میباشد

در تصویری منتشر شده صورت ساسی مانکن به گونه‌ای زخمی شده است که گویا از ناحیه بینی و چشمانش به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته است . اما گریم میباشد

یکی از دوستان این خواننده در اینستاگرامش را دلداری داده و گفته این افرادی که تو را کتک زده اند حسود بوده و مشخص است که از کجا و به چه دلیل این کار را انجام داده اند.

گفتنی است که ساسان یافته معروف ساسی مانکن در چند سال اخیر که در آمریکا زندگی می کند موزیک ویدیو ها و آهنگ های جنجالی را تولید کرده که مورد انتقاد بسیاری از مردم قرار گرفته است کارشناسان موسیقی معتقد هستند که ساسی مانکن هدفش تغییر فرهنگ و نگرش نوجوانان و کودکان بوده و سعی دارد که آنها را با ناهنجاری های اجتماعی آشنا کند

ساسان یافته معروف ساسی مانکن چند سالی در ایران فعالیت داشت و در نهایت تصمیم گرفت که ایران را به مقصد آمریکا ترک کند و با بسیاری از ستاره های موسیقی ایرانی در آمریکا به صورت مشترک کنسرت برگزار کرده است.

ساسی مانکن کسی است که برای افزایش فالوور دست به هرکار زشت و غیرانسانی زده است و تا به حال چندین بار مورد هجوم ایرانی ها به صفحه اش شده است او حتی از کودکان برای رسیدن به اهدافش استفاده کرده است . ساسی مانکن حالا با این استوری نیز قصد دارد جنجالی شده و فالوور جذب کند و معلوم نیست این عکس گریم باشد یا واقعی . او چند وقت پیش با دنیا جهانبخت نیز سعی در ایجاد جنجال و حاشیه داشت این افراد به شدت مورد تنفر ایرانی های داخل و خارج از کشور هستند .

ساسی مانکن خواننده حاشیه ساز در پروژه جدید خود فیلم «ابد و یک روز» را دست مایه قرار داده و با انتخاب سکانس معروف آن که نوید محمدزاده با صدا زدن نام خواهرش “سمیه” از او می‌خواهد نرود، آهنگی ساخته است.

اما جنجال ساسی مانکن فقط به این بخش از کار او محدود نمی‌شود زیرا در کلیپی که ساخته یکی از بازیگران فیلم‌های پورن استفاده کرده که بازتاب وسیعی در شبکه‌های اجتماعی داشته است.باید توجه داشت که امثال این خواننده‌ها به خاطر دیده شدن بیشتر روی هر موضوع مبتذلی دست می‌گذارند تا فحشا و بی‌بندوباری را ترویج دهند.

ساسی مانکن

ساسی مانکن

ساسی مانکن

ساسی مانکن کیست؟

ساسان حیدری یافته (زادهٔ ۲۷ آبان ۱۳۶۷ در اهواز) با نام هنری ساسی مانکن خوانندهٔ پاپ است. وی در میانهٔ دههٔ هشتاد به همراه همشهری‌اش حسین مخته به شهرت رسید و تا چند سال یعنی زمان پخش آهنگ «گوشواره» به همکاری با او ادامه داد. وی پس از جدایی از حسین مخته بیشتر آهنگ‌هایش را انفرادی خوانده و تنظیم آن‌ها را عمدتاً به امیرمسعود و اخیراً به امیر ارشیا سپرده‌است.

وی پیش از نخستین مصاحبهٔ رسمی‌اش در تابستان ۱۳۹۱ که در آن برای اولین بار زاد روز صحیح خود را اعلام کرد، عمدتاً خود را بزرگتر از سن واقعی‌اش معرفی می‌نمود تا قضاوت عامه دربارهٔ آهنگ‌هایش با لحاظ سن و سال جوانش تحت تأثیر قرار نگیرد.

به تازگی فیلمی در فضای مجازی منتشر شده شده است که نشان میدهد ساسی مانکن با نامزدش بیتا ازدواج کرده است.

به شهرت رسیدن ساسی مانکن

ساسی مانکن که ساکن کرج و دانشجوی رشتهٔ کامپیوتر (نرم‌افزار) دانشگاه نواب قزوین بوده‌است با موفقیت برخی آهنگ‌ها مانند «رپ بندری» در سال ۸۶ و «پارمیدا» در سال ۸۷ درس و دانشگاه را رها کرد و اختصاصاً به خوانندگی پرداخت.!

کدخبر: 770328 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟