گریم سنگین الهام حمیدی+ عکس
حجم ویدیو: 1.64M | مدت زمان ویدیو: 00:00:24

الهام حمیدی در 8 آذر سال 1356 در تهران متولد شده است. الهام حمیدی برای اولین بار با سریال طنزه ازدواج جلوی دوربین رفت. الهام حمیدی هم اکنون متاهل است. الهام حمیدی دارای دو فرزند است . در ادامه بیوگرافی الهام حمیدی را می خوانیم.

الهام حمیدی

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگر خوش چهره ای که به تازگی فرزند دومش را به دنیا آورده عکسی بدون آرایش را از خود با یک زیبایی عجیبی منتشر کرد.

الهام حمیدی از دو بارداری اخیر خود گفت: می‌خواستم مادر شوم که شدم!

الهام حمیدی میهمانِ ویژه روز مادر «بسته پیشنهادی» شد. او درباره دوران مادری و شرایط جدیدی که تجربه می‌کند، گفت: الان برگِ تازه‌ای از زندگی‌ام ورق خورده و در این سه سال اخیر، کاملاً زندگی من عوض شد.

با به دنیا آمدن دو فرزند پشت سر هم، یک پسر یک سال و هفت ماهه و دخترم که سه ماهه است، واقعاً دوران خیلی عجیب و شیرینی را سپری می‌کنم. واقعاً تجربه‌ای است که امیدوارم همه خانم‌ها روزی تجربه کنند.

او در پاسخ به این سؤال که الان به بازیگری برمی‌گردید یا خیر، خاطرنشان کرد: الان قصد دارم کارم را شروع کنم اگر خدا بخواهد. در این مدت سعی کردم این دوران مقداری بیشتر کنار فرزندانم باشم.

برای من این موضوع اولویت و ارجحیت دارد. چون دوران نوزادی بچه‌ها خیلی شیرین و خیلی حساس و مهم است. می‌توانستم در این دوران، کار کنم، خودم خواستم کنارشان باشم. واقعاً نمی‌شود این لحظات را با چیزی عوض کرد. سختی‌های خودش را دارد اما دورانی است که شیرینی‌ها و تجربه‌های جالبش، وصف‌ناپذیر است.

الهام حمیدی

الهام حمیدی مادر شد

حمیدی در واکنش به این سؤال که گفته می‌شود زنانی که در فضای اجتماعی یا شاغل‌اند و یا فعالیت گسترده‌ای دارند نه صرفاً بازیگری، ترسی دارند که بچه‌شان به دنیا بیاید در فضای اجتماعی، کمرنگ می‌شوند و از یکسری پیشرفت‌ها عقب می‌مانند.

شما این ترس را داشتید و شاید سؤال خیلی‌ها باشد چرا آن‌قدر سریع بچه دوم شما به دنیا آمد، خاطرنشان کرد: واقعاً خدا خواست این اتفاق بیفتد و خدا را شاکرم.

الهام حمیدی می‌خواست مادر شود که شد.

هم پسر خوب است و هم دختر؛ داشتن دو فرزند خیلی نعمت است. من خودم به شخصه این دوران را ارجحیت دادم به هر اتفاقِ دیگری و گفتم باید این زمان را برای زندگی‌ام قرار دهم. البته دور بودن از کار برای‌مان سخت است اما مادر بودن برایم بیشتر اهمیت داشت.

الهام حمیدی

کدخبر: 769374 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟