آبروریزی محسن ابراهیم زاده در کنسرتش + فیلم
حجم ویدیو: 26.58M | مدت زمان ویدیو: 00:03:55

محسن ابراهیم زاده از خوانندگان سبک پاپ در کشورمان است. محسن ابراهیم زاده متولد تربیت حیدریه است. محسن ابراهیم زاده کلاس های موشیقی خود را نزد استاد نینام آغاز کرد. "دونه دونه" نام یکی از کارهای محسن ابراهیم زاده است که حسابی در بین مردم گل کرد. محسن ابراهیم زاده در فینال آسیا در ورزشگاه آزادی ترک عاشق شدن را اجرا کرد.

هفته ی گذشته بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی، در توییتر خود ویدئویی از محسن ابراهیم زاده در کنسرت اخیرش در جزیره کیش منتشر کرد که در آن به نظر می رسید ابراهیم زاده اقدام به لب زدن به جای اجرای زنده کرده است.

در این ویدئو اینگونه به نظر می رسید که محسن ابراهیم زاده در حین آوازخوانی یکباره زمین می خورد اما پخش صدای او در حالی بدون وقفه ادامه می یابد که هنگام زمین خوردن ابراهیم زاده، میکروفون برای لحظاتی از او دور شده بود.

این ویدئو به سرعت در شبکه های اجتماعی دست به دست شد و حواشی زیادی برای محسن ابراهیم زاده رقم زد.

با این حال، روز گذشته بهمن بابازاده با انتشار پستی در اینستاگرامش از ساختگی بودن این ویدئو خبر داد.

محسن ابراهیم زاده

بابازاده در این پست توضیح داد که پس از تحقیق و همچنین صحبت با محسن ابراهیم زاده متوجه شده ویدئوی منتشر شده ساختگی بوده و با هدف تخریب این خواننده ی مشهور پاپ انتشار یافته بود. او همچنین عذرخواهی خود را به خاطر این اشتباه ابراز کرد.

پست بابازاده با ویدئویی همراه بود که در آن به توضیح درباره ی اصل ماجرا پرداخته است.

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده متولد سال ۶۶ در تربت حیدریه، خواننده، آهنگساز و ترانه سرا است.

در نوجوانی قاری قرآن بود و پس از مدتی به موسیقی گرایش پیدا کرد و از سال ۸۸ زیر نظر اساتید حوزه ی موسیقی به یادگیری پرداخت.

ابراهیم زاده تاکنون آلبومی نداشته اما تک آهنگ های زیادی از او منتشر شده است.

اولین کنسرت محسن ابراهیم زاده شهریور سال ۹۴ در شهر کرج برگزار شد.

تحصیلات محسن ابراهیم‌ زاده

مدرک تحصیلی محسن ابراهیم زاده دیپلم است. او به دلیل علاقه شدید به موسیقی و خوانندگی فعالیت خود را به صورت تجربی شروع کرده و در کلاسهای خوانندگی و همچنین گیتار اداامه داده و سپس به صورت حرفه ای به موسیقی پرداخته است.

ازدواج محسن ابراهیم‌زاده

محسن ابراهیم زاده هنوز ازدواج نکرده و مجرد است و در چندین برنامه تلویزیونی اعلام کرده قصدی برای ازدواج نداشته و می خواهد به صورت جدی به موسیقی بپردازد.

محسن ابراهیم زاده در سال ۸۸ بـه طور جدی وارد کلاس‌های آکادمیک موسیقی و آواز شد و پرورش صدا را نزد استاد مهدی شمس نیکنام گذراند. استاد نیکنام کـه در طول دوران حرفه‌ای خود نگاه ویژه‌ای بـه استعدادهای ساکن شهرستان و شهر هـای کوچک تر نسبت بـه پایتخت داشته، آوازخوانی رابه ابراهیم زاده آموخت.

بازخوانی محسن ابراهیم‌ زاده از آهنگ‌های خوانندگانی چون شادمهر عقیلی

محسن ابراهیم زاده اولین ملودی خود بنام هنوزم، کـه بازخوانی آواز بـه یاد ماندنی استاد تورج شعبانخانی بود را اجرا کرد و توانست با همین قطعه برای خود طرفدارانی پیدا کند. او همچین  در اوایل فعالیت کاری خود،ترک حالم عوض میشه شادمهر عقیلی را بازخوانی کرد.

شهرت محسن ابراهیم‌‍ زاده با تیتراژ یک برنامه تلویزیونی

شهرت اصلی محسن ابراهیم زاده بـه خواندن تیتراژ پایانی برنامه شام مهتاب «پخش شده از شبکه تهران» با نام سال نو درسال ۱۳۹۶ برمی‌گردد و بعد از این برنامه بود کـه نام او بر سرزبان‌ها افتاد. نام این آهنگ سال نو می باشد.

محسن ابراهیم زاده به واسطه مدیر برنامه‌اش، مهدی کرد، که با قنبری، تهیه کننده این برنامه آشنایی داشت، به عنوان خواننده تیتراژ این برنامه انتخاب شد و آهنگ آن با استقبال زیادی مواجه شد.

از آهنگ های معروف محسن ابراهیم زاده می توان به هنوزم بود، سال نو، شبگردی، غلاف، برداشت رفت، بد کردی به دلم، پای ثابتم، شب های دیوونگی و کجایی را نام برد.

سبک موسیقی محسن ابراهیم‌ زاده

سبک موسیقی‌ای که محسن ابراهیم زاده هم‌اکنون کار می‌کند پاپ است اما با این کـه امروزه روز این خواننده بـه سبک موسیقی پاپ شهرت دارد، صدایی قوی در زمینه موسیقی سنتی ایرانی را هم داراست

و این استعداد نهفته خودرا چندی پیش با حضور خود دریک برنامه تلویزیونی زنده در شبکه شـما نشان داد و بـه گفته خودش روزی جدا از موسیقی پاپ و مردمی، آثاری در زمینه موسیقی سنتی ایرانی را نیز خلق خواهد کرد.

استایل عینک محسن ابراهیم‌زاده

محسن ابراهیم‌زاده نیز مانند بسیاری از هنرمندان دیگر نشانه‌ای خاص و منحصر به فرد خود را در استایلش دارد. او تقریبا همه جا با عینک‌‌ دیده می‌شود، عینک‌هایی که به نظر می‌آید نه طبی است و نه آفتابی و بیشتر جنبه زیبایی دارد و این در اکثر عکس‌ها و کنسرت‌هایش مشهود است. می‌توان گفت عینک جزو جدا نشدنی استایل محسن ابراهیم‌زاده شده است.

محسن ابراهیم‌زاده و فوتبال

محسن ابراهیم زاده یک پرسپولسی دو آتیشه است بـه طوری‌که در یکی از کنسرت‌های اخیرش بازیکنان پرسپولیس بعنوان مهمان شخص او حضور یافتند و او بـه این شکل از بازیکنان مورد علاقه خود تقدیر و تشکر کرد.

کدخبر: 768776 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟