ظاهر عجیب بازیگران که شگفت آور است ! + عکس 7 زن و مرد بازیگر

مریم معصومی در تئاتر بیشتر دیده می شود. مریم معصومی از فعالان اینستاگرام است. مریم معصومی یک سگ خانگی دارد. مریم معصومی عکس های مختلفی از خود در باشگاه و سفرهای خارجه منتشر می کند. مریم معصومی بازیگر معروف ایرانی است.

مدل موی عجیب بازیگران معروف ایرانی

مدل موی عجیب بازیگران

اندیشه فولادوند بازیگری است که معمولا کارهای عجیب و غریب می کند . در عکس بالا میبینید که خانم بازیگر دو طرف موهای خود را کوتاه کرده و مدلی را برای موهایش انتخاب کرده که کمتر خانمی حاضر به انجام این کار و این شدت کوتاهی است.

مدل موی عجیب بازیگران

ریحانه پارسا بازیگر محجبه سریال پدر هم که پس از مهاجرت هر روش ممکنی را امتحان کرده است . در عکس بالا او به روش خاصی مدل مویی را طراحی کرده است که بسیار چهره او را وحشتناک کرده است.

مدل موی عجیب بازیگران

ساعد سهیلی بازیگر پر طرفدار و محبوب کشور در عکس بالا موهای خود را به روش خاصی بافته است . البته این مدل مو جدید نیست و ظاهر الان آقای بازیگر این شکلی نیست.

مدل موی عجیب بازیگران

حدیث تهرانی بازیگر سابق صداوسیما که در حال حاضر به جای تلویزیون و سینما بیشتر در اینستاگرام او را می بینیم این مدل موی بافته شده و رنگی رنگی را برای خودش انتخاب کرده که به احتمال زیاد یک کلاه گیس است.

مدل موی عجیب بازیگران

این عکس قدیمی از مریم معصومی است که موهای را خود را پسرانه کوتاه کرده و جلوی سرش را بلوند کرده است . مریم معصومی در حال حاضر موهای بلند و لخت مشکی را برای استایلش انتخاب کرده است.

مدل موی عجیب بازیگران

نوید محمدزاده که از منحصر به فرد بودن در زمینه مد و لباس جایگاه خودش را دارد ، دوره ای این مدل مویش بود . البته نوید برای انتخاب های این چنینی معمولا دلیل خاصی دارد که اینجا مشخص نیست برای بازی در یک فیلم است یا معنای خاصی دارد.

مدل موی عجیب بازیگران

به نظر می رسد ارسلان قاسمی بازیگر چشم رنگی و خوش تیپ ایرانی در اینجا موهایش کوتاه مردانه است اما مقداری موی مصنوعی به انتهای موهایش اضافه کرده و حسابی شکل موهایش عجیب و غریب شده است .

کدخبر: 768037 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟