عکس جدید از خانم بازیگر سریال گاندو

سارا منجزی پور متولد 6 مهر 1361 در اهواز است. سارا منجزی پور با بازی در سریال گاندو درخشید. سارا منجزی پور بازیگر ایرانی است. سارا منجزی پور توسط محمدرضا شریفی نیا وارد دنیای بازیگری شده‌است.سارا منجزی پور ازدواج نکرده و مجرد است.

سارا منجزی پور

شب گذشته پدر محمد علیزاده فوت شد و سارا منجزی پور هم زمان با فوت پدر محمد علیزاده پروفایل اینستاگرامش را سیاه کرد و با این کار شایعه ازدواج آنها به حقیقت پیوست.

سارا منجزی پور با انتشار پستی در صفحه شخصی خود مبنی بر اینکه رابطه ایی بین وی و محمد علیزاده خواننده معروف وجود دارد نوشت: رابطه ی من و محمد علیزاده صرفا کاریه…!

 

سارا منجزی پور

سارا منجزی پور (زاده ۶ مهر ۱۳۶۱ - اهواز) بازیگری ایرانی است. وی فارغ‌التحصیل رشته معماری است و فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۹۰ با فیلم خنده در باران آغاز کرد. او توسط محمدرضا شریفی نیا وارد دنیای بازیگری شده‌است.

سارا منجزی یک بازیگر خوش چهره است که به ظاهرش اهمیت می دهد و در کنار زیبایی، سلامت هم بسیار برایش مهم است.سارا منجزی از آن دسته بازیگرانی است که معتقد است وقتی به عنوان یک چهره شناخته می شوی دیگر اوضاعت فرق میکند و باید بیش از دیگران به خودت اهمیت دهی و آراسته باشی.

مهم تر از همه اینها باید اندام متناسب و سالمی داشته باشی تا بتوانی برای نقش های مختلف انتخاب شوی. کاری که به قول خودش همه حرفه ای های دنیا انجام می دهند. سارا منجزی اصول خاصی برای زندگی اش دارد. به تغذیه اش اهمیت می دهد، ورزش می کند و به پوست صورتش می رسد. برای آنکه از رازهای زیبایی او باخبر شوید، گفتگوی ما با این دختر خوش اخلاق را بخوانید و البته به توصیه های مفیدش عمل کنید.

 

سارا منجزی پور

توصیه های سارا منجزی در مورد زیبایی

ظاهری مناسب به سبک سارا متجزی

سارا منجزی: ظاهری زیبا و آراسته داشتن فقط به آرایش داشتن نیست. پوست خوب، دندان های سفید و مرتب، موهای مرتب و آراسته نیز در داشتن یک ظاهر ایده آل و مرتب نقش مهم و تاثیرگذاری دارند. سارا متجزی راهکارها و توصیه های جالبی برای داشتن پوستی سالم و بی عیب و نقص دارد که در گفتگویش با ما به آنها اشاره کرده است، توصیه هایی که به گفته خودش آنها جزیی از سبک زندگی اش شده اند.

از خواب شب غافل نشوید

سارا منجزی: شب نخوابیدن و بیدار ماندن های طولانی متاسفانه در کار ما زیاد است و ما بیشتر مواقع به خاطر موقعیت کاری که داریم مجبور هستیم شب بیداری داشته باشیم که البته این موضوع اجتناب ناپذیر است، برای مثال سکانسی که قصه اش در شب اتفاق می افتد را باید همان زمان فیلمبرداری کنیم و ما نیز باید همان زمان سر کار حضور داشته باشیم. این موضوع بدون شک تاثیر زیادی روی صورت افراد حالا چه بازیگرها چه کسانی که مشاغل دیگر دارند، می گذارد.

سادگی هیچ وقت از مد نمی افتد

سارا منجزی: مردم معمولا به عنوان یک الگو به بازیگران و هنرمندانی که چهره هستند نگاه می کنند، بنابراین یک بازیگر باید حواسش باشد تا همیشه درست و متناسب لباس بپوشد و در عین حال آراسته باشد و عرف جامعه را هم رعایت کند چون دیده می شود. خیلی ها هستند که تو را نگاه می کنند و دوست دارند که شبیه تو باشند پس باید در انتخاب لباس و پوشش ات خیلی چیزها را رعایت کنی چون به عنوان یک چهره دیگر خودت نیستی و هزاران چشم تو را می بیند.

واقعیت این است که من اصلا به دنبال مد نیستم و همیشه ساده پوشیدن را می پسندم و فکر می کنم سادگی و در عین حال آراستگی باعث می شود تو مرتب و به روز به چشم بیایی. نظر شخصی من این است که شیک و آراسته بودن به سادگی است تا اینکه بخواهی رنگ های عجیب و غریب یا مدل های مختلف استفاده کنی. سادگی هیچ وقت از مد نمی افتد و همیشه هم طرفداران خاص خودش را دارد.

سیگار و قلیان ممنوع!

سارا منجزی: نکته دیگری که به نظرم باید درباره خواب بگویم این است که شب نخوابیدن ها روی سیستم اعصاب هم تاثیر می گذارد و باعث می شود افراد عصبی شوند. روی پوست هم که فکر می کنم همه مان بدانیم چه تاثیرات مخربی می گذارد. خیلی اوقات برای من پیش آمده که شب به دلیل اینکه سر کار بودم خواب کافی و خوبی نداشتم و فردایش گریم روی صورتم نخوابیده و صورتم به شدت خسته بوده. حتی خودم خیلی سعی کردم بشاش و سرحال باشم اما پوست صورتم برای گریم خسته بود و هر کاری هم کردیم آن شادابی را به دست نیاورده.

من هم به همه خانم هایی که به زیبایی و آراستگی صورت و ظاهرشان اهمیت می دهند توصیه می کنم از خواب به موقع شب غافل نشوند تا پوست شادابی داشته باشند اما موضوع مهم دیگری که روی زیبایی صورت و مخصصا پوست تاثیر بدی می گذارد و به تازگی متاسفانه خیلی هم مرسوم شده، سیگار و قلیان است که فکر می کنم همه مان از اثرات مخرب اش تا حد زیادی آگاه هستیم و طبیعتا برای پوست صورت هم آسیب های زیادی به همراه دارد.

خوب و درست زندگی کردن برای یک بازیگر خیلی مهم است و این اتفاق همه جای دنیا برای بازیگرها از اهمیت زیادی برخوردار است. خیلی مهم است که تو به عنوان یک بازیگر، سبک زندگی سالمی داشته باشی و به خودت برسی. وقتی تو بازیگری را به عنوان شغل جدی زندگی ات انتخاب کردی در برابر خودت مسئولی و باید از خودت مراقبت کنی تا همیشه روی فرم باشی.

سارا منجزی: سیگار و قلیان علاوه بر تاثیرات بسیار بدی که بر بدن می گذارند، پوست صورت را هم خراب می کنند. به نظرم خانم ها اگر به ظاهر و پوست شان اهمیت می دهند مطلقا نباید سراغ استعمال دخانیات بروند. سیگار و قلیان باعث خشکی بیش از حد پوست هم می شود.

خواب نامناسب باعث پیری زودرس می شود و پوست صورت را خراب می کند. این قضیه طبیعتا درباره خانم ها مصداق بیشتری دارد چون پوست صورت شان حساس تر است و ممکن است آسیب بیشتری ببینند. بهترین زمان خواب برای بدن به گفته متخصصان ساعت 10 شب است.

خوردن میوه را به شدت به خانم ها توصیه می کنم چون باعث طراوت و شادابی پوست می شود و حتی اگر بخواهند وزن کم کنند هم برای شان ضرر ندارد. همچنین میوه ها مقادیر زیادی آب دارند که برای بدن مفید هستند.

عسل را هم خودم خیلی دوست دارم هم خواص زیادی دارد، من عسل را هم می خورم و هم به عنوان ماسک برای پوست صورتم استفاده می کنم. ماسک های زیادی می شود برای پوست صورت با عسل درست کرد که خانم ها می توانند با توجه به نوع پوست شان از آنها استفاده کنند.

همه ما می دانیم پوست صورت انواع مختلف دارد. چرب، خشک یا مختلط، بنابراین باید در نوع کرمی که می خواهیم برای پوست مان استفاده کنیم دقت کنیم و آن را متناسب با پوست مان و ویژگی هایش انتخاب کنیم. اگر هم در این باره نمی دانیم بهتر است از یک مشاور آرایشی و بهداشتی کمک بگیریم.

سلیقه من در انتخاب عطر خیلی زیاد تغییر نمی کند. من شش سال از عطر شنل صورتی استفاده می کردم و در حال حاضر هم رایحه دوست داشتنی این عطر را خیلی دوست دارم و چند وقتی است که از آن استفاده می کنم. بوی این عطر را آنقدر دوست دارم که شاید تا چند سال رایحه محبوبم باشد.

دستکاری صورت ممنوع؟

سارا منجزی: نکته دیگری که باید به آن توجه کرد و ممکن است برخی از خانم ها کمی از توجه به آن غافل باشند آفتاب است. آفتاب برای پوست صورت و بدن مضر است و پیری زودرس می آورد. بنابراین استفاده از کرم های ضد آفتاب متناسب با پوست را در هر شرایطی نباید فراموش کرد و من خودم ترجیح می دهم دور آفتاب گرفتن را خط بکشم و سراغش نروم.

از طرف دیگر به نظر من یک بازیگر نباید به اصطلاح زیاد توی صورتش دست ببرد و بازیگرانی که تغییرات زیادیدر صورت شان به وجود می آورند، مسلما نمی شود در خیلی از نقش ها از آنها استفاده کرد. فکر می کنم برخی عمل های زیبایی، استفاده از ژل و بوتاکس و ... باعث می شود ری اکشن های صورت شان را از دست بدهند و حرکات صورت شان باورپذیر نشود و همین موضوع طبیعتا روی بازی شان هم تاثیر می گذارد و نقشی که قرار است بازی کنند برای بیننده هم قابل باور نخواهد بود.

سبک زندگی من

سارا منجزی: شاید بازیگرها به خاطر شغل شان در بعضی از شرایط مجبور باشند مراقبت های بیشتری از خودشان کنند و این به خاطر نقش های مختلفی است که به آنها سپرده می شود. من سعی می کنم همیشه ورزش کنم و درست غذا بخورم و همیشه هم یک رژیم غذایی سالم را رعایت کنم. به نظرم پوستس الم و خوب برای یک بازیگر باید مهم باشد و به همین خاطر من سعی می کنم پوست صورتم را سلامت نگه دارم و از کرم های پوستی متناسب با پوستم استفاده کنم.

اعتقادم هم در این زمینه این است که باید برای داشتن پوست صورت خوب پیشگیری کرد و قبل از اینکه پوست دچار مشکل شود از کرم های مناسب استفاده کرد. همچنین من دکتر پوست خوبی انتخاب کردم که مشاوره های خوبی برای داشتن پوست سالم به من می دهد و همیشه از راهنمایی های شان بهترین استفاده را می کنم. همچنین در کنار کرم های متناسب بیشتر از ماسک های طبیعی مثل ماسک خیار و عسل برای پوستم استفاده می کنم که به نظرم تاثیر خیلی خوبی در شادابی پوست صورت و چهره به خصوص خانم ها دارد.

سارا منجزی پور

 

منبع:شما نیوز

 

 

 

 

 

 

کدخبر: 740781 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟