غیرتی شدن مهدی قائدی برای تتلو + عکس

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی  از چهره های اینستا گرامی است امیر تتلو از خوانندگان پر حاشیه  و پر طرفداراست کنسرت امیر تتلو باعث جدایی قائدی از همسرش شده است

به تازگی ویدئوی جدیدی از فحاشی رکیک امیر تتلو به زن مهدی قائدی منتشر شده که حاشیه زیادی ایجاد کرده است. فحاشی و بی‌احترامی تتلو به همسر مهدی قائدی زبان‌زد شد. 

مهدی قاعدی و همسرش

فحاشی امیر تتلو به افراد مختلف ادامه دارد

امیر تتلو با ارسال پیام های صوتی در شبکه های اجتماعی اقدام به فحاشی افراد مشهور در ایران می کند. از بازیگر و بازیکن فوتبال گرفته تا چهره های شاخ مجازی که به واسطه اینستاگرام به شهرت رسیده اند. برخی می گویند این اقدام امیر تتلو برای گرفتن بازدید در یوتیوب است که به ازای آن درآمد دلاری دریافت می کند. 

امیر تتلو خواننده مورشه و جنجالی به ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بازیکن فوتبال فحاشی کرد. این درگیری هر روز ابعاد گسترده‌تری پیدا می‌کند. گفته می‌شود گویا ستاره معصومی زن مهدی قائدی قصد شکایت از تتلو را به خاطر این فحاشی دارد. 

مهدی قائدی و همسرش

 ابعاد این درگیری به حدی است که گویا مهدی قائدی قصد طلاق ستاره معصومی همسرش را دارد اما او بارها گفته که به ستاره به شدت علاقمند است و همه جا از این عشق و علاقه به همسرش می‌گوید.

ماجرای طلاق از کنسرت تتلو شروع شد. امیر تتلو خواننده مشهور و جنجالی به ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بازیکن فوتبال فحاشی کرد. 

 

 

کدخبر: 739942 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟