متلک  تتلو به یک پسر  در لایو  + فیلم
حجم ویدیو: 1.44M | مدت زمان ویدیو: 00:00:49

امیر تتلو از خوانندگان رپ ایرانی است. در یک مصاحبه بنیامین بهادری از امیر تتلو حمایت کرده بود. امیر تتلو فیلم های جنجالی از خودش منتشر می کند. به تازگی یک کلیپ منتشر شده است که گویا برادر امیر تتلو در آن دیده می شود. اخیرا هزینه کنسرت امیر تتلو تعجب همه را برانگیخته است.

به گزارش رکنا، محمد روشنفکر شاخ مشهور اینستاگرامی یک لایو با امیر تتلو خواننده مشهور و جنجالی ترتیب داد تا فالوورهایش را سورپرایز کند.

ویدیو به دلیل حضور دختران در کنار امیر تتلو سانسور شده است. امیر تتلو فعالیت زیادی در اینستاگرام ندارد و این مربوط به همان اخراج او از اینستاگرام است که بعد از آن کینه آن را به دل گرفته. ابته فقط مربوط به این نیست موضوع دیگر کسب درآمد اینستاگرام است که برای شخصی مثل امیر تتلو که طرفداران زیادی دارد فعالیت در یوتیوب به صرفه تر از اینستاگرام است و همین موضوع باعث شده که او اخیرا با ادبیات بسیار بدی با فن پیج های اینستاگرامی اش صحبت کند که زودتر پیج های او را تعطیل کنند.

حمایت هنرمندان داخل ایران از امیر تتلو

با توجه به حاشیه هایی که امیر تتلو دارد کار دشواری است که در داخل ایران فعالیت کنی و از او حمایت کنی و احتمال ممنوع الکاری تو خیلی بالا می رود. اما در عجیب ترین مورد سید جواد هاشمی روی آنتن زنده صدا و سیما از امیر تتلو صحبت کرد ! سید جواد هاشمی بازیگر مشهور مرد صدا و سیما که همگی او را با بازی در سریال های دفاع مقدس به یاد داریم در اظهاراتی عجیب و جنجالی و در برنامه زنده صدا و سیما از امیر تتلو حمایت کرد و گفت اگر امیر تتلو به خارج کشور می رود و فحش می دهد مقصر ما هستیم که این جوان ها را باعث شدیم از ایران بروند و از دست ما رنجیده بشوند. در روزهای اخیر خواننده ناشناخته خود را بدل امیر تتلو معرفی می کند. گفته شده او به سایت ها و صفحات مجازی تبلیغاتی داده که خودش را به عنوان بدل امیر تتلو معرفی کند. اما طرفداران امیر تتلو او را نپذیرفته اند و در صفحه او فحاشی کردند که باید سبک و مدل خواندنش را عوض کند. بعید است که آهنگ های او دارای مجوز از وزارت ارشاد باشد.

 

کدخبر: 731090 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟