جنجال فیلم آقای خواننده / باز هم حاشیه
حجم ویدیو: 1.12M | مدت زمان ویدیو: 00:00:09

امیر تتلو خواننده ایرانی ساکن ترکیه است. خالکوبی های عجب امیرتتلو سوژه رسانه ها شده بود. امیر تتلو هرازگاهی در اینستاگرام رفتارهای عجیبی از خود نشان می دهد. امیر تتلو به لاک زدن هم می پردازد.  امیر تتلو از مردم افغانستان حمایت کرد.

به گزارش رکنا، امیر تتلو خواننده مشهور و جنجالی که به ترکیه مهاجرت کرده و حاشیه های زیادی را به وجود آورده با ظاهری عجیب از مردم افغانستان حمایت کرد.

آنچه از امیر تتلو در مصاحبه های گذشته او درباره شخصیت او گفته شده است، به گفته خودش: رفیق باز، لجباز، یه دنده، مهربون، احساساتی، بد دهن، غیرتی و در مسائل مالی بی خیال است. قد او 175 سانتیمتر  و وزن او 75 کیلوگرم است. تتلو علت انتخاب این لقب می گوید یک اسم ساختگی است معنی خاصی ندارد و قصد او انتخاب لقب خاصی که تنها مختص خودش باشد بوده است. او موسیقی را با سبک رپ آغاز کرده است. تتلو در سال 1382 شروع به کار کرد و در سال 2012 میلادی نخستین آلبومش را با نام «زیر همکف» منتشر کرد.

تحریم شدن تتلو توسط اینستاگرام

در اوج شهرت امیر تتلو ناگهان اینستاگرام زیر پای او را خالی کرد : سال گذشته اینستاگرام تتلو با چهار میلیون فالوور پس از دعوت او از دختران زیر سن قانونی به ورود به “حرمسرا” بسته شد.تتلو با همرسانی و بازنشر مطالبی از ایجاد “حرمسرا” برای خود گفت و دختران “۱۵ تا ۲۰ سال” را برای ورود به آن فراخواند. این پیام او به دعوت برای رابطه جنسی با واکنش تند اینستاگرام مواجه شد. البته خود تتلو پس از بسته شدن حسابش گفت می‌خواهد آهنگی با این نام منتشر کند که این کار را هم کرد.

منبع: برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 723174 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟