فیلم   اقدام   آقای خواننده
حجم ویدیو: 3.26M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34

امیر تتلو خواننده ایرانی است و امیرتتلو در خارج از ایران زندگی می کند. نام اصلی امیر تتلو امیرحسین مقصود لو است. امیرتتلو در تهران به دنیا آمده.  امیر تتلو که در زمینه خوانندگی فعال است درباره مادرش توضیحاتی داده است.

به گزارش رکنا، برخی از هواداران امیر تتلو به او می گویند که مادرش برای بزرگ کردن او خیلی زحمت کشیده و نباید به او فحش بدهد، واکنش امیر تتلو به زحمت کشیدن مادرش برای بزرگ کردن او را ببینید.

امیر تتلو در یک ویدیو به مادرش فحاشی کرده بود و بعد از آن طرفداران او (برخی از آنها) از وی انتقاد کردند و گفتند تو که قبلا در مصاحبه هایت گفته ای که مادرت تو را با کار کردن در خانه مردم بزرگ کرده است نباید به مادرت بی احترامی کنی که در واکنش به این انتقادها صحبت های ویدیو بالا را منتشر کرد.

مردم دو دسته هستند یا بیش از حد عاشق امیر تتلو هستند و رفتارش و یا فوق العاده از او متنفر هستند ! تتلو یک هنرمند است اما چون هنرش با رفتار های زشت و غیر اخلاقی قاطی شده، تضادی شدید میان هواداران و مخالفانش به وجود آمده است. تتلو سبکی جدید برای خود دارد چه در نوع زندگی و چه در سبک شعرهایش که گاهی این روش او باعث خراب کردن ذهن و راه طرفدارانش می شود.

اگر به کامنت ها و پست های طرفداران امیر تتلو دقت کرده باشید او را سلطان خطاب می کنند. تتلو آنقدر از طرف این هواداران مورد حمایت قرار گرفته که خود را "سلطان" می داند و هر از گاهی هم نوشته هایی از گفته هایش استوری می گذارد و با "سخن سلطان" شروع می کند. او خود را چنان بالا برده که به طور مثال در گفته هایش ادعا دارد هر کسی که نتواند در کنسرتش حضور داشته باشد لایق نیست و حتما لیاقت این حضور را نداشته است. در ادامه نمونه ای از سخن سلطان را مشاهده می کنید!!!

منبع: برخط نیوز

این مطلب از صفحه وبگردی تهیه شده و فقط جنبه سرگرمی دارد

 

 

کدخبر: 722627 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟