بیوگرافی سپیده بزمی پور + فیلم
حجم ویدیو: 4.70M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری بازیگر مشهور کشورمان است. سپیده بزمی پور به همراه همسرش در یک مصاحبه شرکت کرد. سپیده بزمی پور از توجه همسرش به هدیه خریدن گفت. طبق گفته سپیده بزمی پور ، شاهرخ استخری با هدایای خود وی را سورپرایز می کند. در این فیلم حرف های سپیده بزمی پور را ببینید.

تعریف های جالب سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری بازیگر مرد ایرانی درباره ویژگی خوب شاهرخ استخری که خریدن هدیه هایی است که او دوست دارد.

چرا خانواده استخری حاشیه های زیادی دارند ؟

شاهرخ استخری مدت ها از انتشار تصویری از همسرش جلوگیری می کرد و خب مردم و طرفداران او هم اصرار می کردند که می خواهند تصویر همسرش را ببینند تا اینکه به یکبار سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری نه تنها رخ نمایی کرد بلکه تبدیل به مدل لباس و بلاگر شد !

شاهرخ استخری در توضیح این رفتار خود می گوید که اوایل زنم جنبه شهرت نداشت و طول کشید تا من آماده اش کنم (برای مشهور شدن) بعد وارد اینستاگرام شد !

سپیده بزمی پور در زمینه مد و لباس فعال است

هرچه که هست حالا او فالوورهای میلیونی دارد و به شدت در زمینه مد و لباس فعالیت می کند و درآمد بسیار خوبی دارد. سپیده بزمی پور متولد 3 دی ماه سال 1367  در تهران است.سپیده بزمی پور در سن چهارده سالگی همراه با مادر و پدرش امیر بزمی پور به کشور بلژیک مهاجرت کردند.سپیده بزمی پور اخیرا فعالیت زیادی در فضای مجازی داشته و سپیده بزمی پور با انتشار عکس های مختلف حواشی زیادی از کشف حجابش برای خود ساخته است.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 718471 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟