عکس جدید گلشیفته فراهانی روی مجله فرانسوی + عکس

گلشیفته فراهانی از بازیگران سینمای ایران بوده است. خانواده گلشیفته فراهانی در هنر حضور فعال داشته و دارند. گلشیفته فراهانی چند سال است که از کشورمان مهاجرت کرده است. بازی درخشان گلشیفته فراهانی در کارهای برجسته سینمایی در اذهان ماندگار است. عکس جدید گلشیفته فراهانی روی مجله فرانسوی منتشر شده است.

گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی در صفحه اینستاگرامش تصویری با توضیح زیر منتشر کرده است: گلشیفته فراهانی و کریستوس دورژ، در مهمانی گالای افتتاحیه اپرای ملی پاریس برای فصل جدید ۲۰۱۶-۲۰۱۷، از کریستوس به عنوان همسر گلشیفته فراهانی یاد کرده‌اند. او یک سایکولوژیست استرالیایی است، درحالی که مدتی پیش عنوان شده بود گلشیفته فراهانی با یک هنرمند خیابانی ازدواج کرده است اما عکس با کریستوس دورژ را منتشر کرد.

ادامه موفقیت گلشیفته فراهانی

با فیلم اشک سرما در سال 1382 تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن خانه سینما شد و با فیلم بوتیک جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره بزرگ سه قاره در نانت، فرانسه را به دست آورد.

شهرت گلشیفته فراهانی

بیادماندنی ترین و آخرین کار او بازی در فیلم درباره الی در نقش سپیده سال 1387 بکارگردانی اصغر فرهادی بود.

گلشیفته و پدرش

هالیوود و خروج از کشور گاشیفته فراهانی

قبل از فیلم درباره الی گلشیفته بطور پنهانی در یک فیلم هالیوودی بنام یک مشت دروغ در سال 1387 بازی کرد، انتشار عکس های این فیلم موجب بازداشت و دادگاهی شدن وی شد

خروجش از کشور و حضور در فرش قرمز این فیلم هالیوودی دیگر راهی برای بازگشت او باقی نزاشت و در حال حاضر ساکن کشور فرانسه است.

منبع : پاتوق آنلاین

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 708757 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟