عکس های دیده نشده از محمدرضا گلزار و ساره بیات کنار هم

گلزار و بیات و عک های مشترک

حواشی پیرامون هنرمندان کشورمان و به اصطلاح سلبریتی ها همیشه وجود داشته و دارد.

به گزارش رکنا ، یکی از این حواشی شایعه مربوط به رابطه ساره بیات و محمدرضا گلزار است. خبرهایی با تیتر های مختلف در مورد ساره بیات و محمدرضا گلزار منتشر می شود که واقعیت ندارد.

گلزار بیات

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار اول فروردین ماه سال 1356 در تهران به دنیا آمد. او امروز به یکی از چهره های محبوب سینمای ایران فارغ از هر بحث و انتقادی، تبدیل شده است. او قبل از آغاز کار هنری به والیبال علاقه مند شد و در چند تیم ورزش را شروع کرد.

محمدرضا گلزار از بازیگران پولساز سینمای ایران است . محمدرضا گلزار فیلم های درخشانی در کارنامه ی خود دارد . محمد رضا گلزار اکنون 42 سال سن دارد.

محمد رضا گلزار در یک خانواده شش نفری متولد شده است و فرزند سوم خانواده است.پدر محمد رضا گلزار  پرویز گلزار ،مهندس مکانیک و مادرش خانه دار است.

اره بیات در کنار گلزار

زندگینامه ساره بیات

ساره بیات در 14 مهر 1358 چشم به جهان گشود. ساره بیات که در دانشگاه هم در رشته هنر تحصیل کرده است درباره ورود به عرصه بازیگری می‌گوید: « خانوادم با بازیگری مخالف بودند، برای همین مـن پنهانی رشته تحصیلی دانشگاهم را هنر انتخاب کردم کـه از راه هنر یواشکی وارد بازیگری بشوم ولی نشد و دانشگاه هنر خواندم و بعد کـه دانشگاه بـه پایان رسید، با کلاس‌ های بازیگری ذهن خانواده‌ ام را آماده کردم.»

ساره بیات در کنار محمد رضا گلزار

ساره بیات در سال 1380 وارد تئاتر شد و در جشنواره پلیس در اولین کارش، جایزه بهترین بازیگری را به همراه دیپلم افتخار کسب کرد. اما بـه دلیل مخالفت خانواده و سن کم مدتی بازیگری را کنار گذاشت. بعد از مدتی در کلاس‌های بازیگری پرویز پرستویی در موسسه کارنامه شرکت کرد و در پی آن به مجموعه «یک مشت پر عقاب» دعوت شد. یک مشت پر عقاب نام یک مجموعه تلویزیونی بود که در بهمن ماه 1386 از شبکه سه سیما پخش می شد.

ساره بیات درباره حضورش در این سریال می‌گوید: « وقتی که بعد از آن وقفه تصمیم به بازگشت گرفتم، با کلاس های آقای پرستویی در موسسه کارنامه شروع کردم. آنجا هم جزو شاگرد اول ها بودم و درسم خوب بود. بعد از آنجا برای «یک مشت پر عقاب» که یک سریال تاریخی معاصر بود کارم کردم. سریال «یک مشت پر عقاب» نخستین کار تصویری من بود ولی در کنار آدم های حرفه ای قرار گرفتم؛ مثلا نخستین پلانم با رضا کیانیان را هیچ وقت فراموش نمی کنم و در طول کار خیلی از ایشان یاد گرفتم اما به دلیل اینکه نخستین کارم بود و به دلیل حرفه ای بودن اکیپ برایم سخت بود.»

ساره بیات و گلزار

او در سال 1385 با بازی در فیلم سینمایی مقلد شیطان به کارگردانی و تهیه کنندگی افشین صادقی وارد عرصه سینما شد. داستان فیلم بدین شرح بود: تبهکاری به نام جمشید سیف که با دقت و حوصله از سوژه های خود عکس و مدارکی را تهیه می کند، با تهدید آنها مبنی بر برملاشدن مدارک مورد نظر همکاری و هم یاریشان را در انجام اعمال پلیدش جلب می کند. مدیر بازرگانی یک شرکت آخرین سوژه اوست. حضور ساره بیات در سریال «بی گناهان» درسال 1387 چهره اش را شناخته تر کرد.

اره و گلزار

یکی دیگر از فیلم‌هایی که به شهرت او کمک کرد «محمد ص» ساخته مجید مجیدی بود. او درباره حضور در «محمد ص» می‌گوید: « حضور در بعضی کارها کاملا دلی اسـت و حس خوبی کـه آن کار دارد باعث می‌ شود بـه هیچ مساله دیگری فکر نکند برای مـن پیشنهاد بازی در نقش دایه حضرت محمد «ص» در پروژه بزرگ محمد «ص»، اتفاق فرخنده و مبارکی بود کـه اصلا در مورد پذیرش کار حتی لحظه‌ ای تردید نداشتم. درواقع این تنها نقشی است که اصلا به دیده شدن بازی خودم توجهی نداشتم. آن قدر غرق لذت و عشق معنوی بودم که از خدا خواستم به من نیروی مضاعف عطا کند تا از پس سنگینی این شخصیت بربیایم. فقط دعا می کردم و از خدا می خواستم کمکم کند و هیچ طرح جز ذکر در طول کار یادم نمی آمد. عشق و شیدایی حلیمه به حضرت رسول (ص) و روایت دو فصل زندگی حلیمه قبل و بعد از مواجهه با حضرت، نکات مهم پردازش شخصیت حلیمه بود در بازی من.»

گلزار و بیات

بیات در سال 1389 برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین انتخاب شد. درباره نحوه انتخابش می‌گوید: « توسط ‌ حبیب رضایی بـه گروه و دستیاران آقای فرهادی معرفی شدم. جلسه‌ های متعددی داشتیم تا بـه انچه مد‌نظر ایشان بود برسم ودر نهایت وقتی انتخاب شدم، خیلی خوشحال بودم، چون بـه نظرم تمام روزهای کار با ایشان مثل یک کلاس درس مهم بود.»آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 651764 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟