آمار کشته های کووید 19 در ایران تا امروز یکشنبه 27 مهر

آمار کرونا / به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا ، دکتر سیماسادات لاری - سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان، جانباختگان ، بهبودیافتگان از کروناویروس در ایران را تا امروز 27 مهرماه اعلام کرد.

دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه از دیروز تا امروز 27 مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 3890 بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که 1661نفر از آنها بستری شدند، گفت :مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به 530380 رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، 252 بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 30375 نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام این خبر که خوشبختانه تا کنون 427400 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، افزود : 4744 نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون 4511154 آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

اسامی استان های وضعیت قرمز

دکتر لاری تاکید داشت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی اشاره کرد: استانهای هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 617523 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟