وقتی در خانه بهرام به هوش آمدم، آبرویم را باخته بودم / او فیلم گرفته بود

به گزارش رکنا، چند روز قبل دختر جوانی به یکی از کلانتری‌های تهران رفت و از ربوده شدنش توسط خواستگار خود خبر داد و گفت: من کارمند یک شرکت خصوصی هستم و مراجعان زیادی دارم یکی از آنها مهندسی به‌ نام بهرام بود. او خودش را مردی ثروتمند و بانفوذ معرفی کرده بود.
شیلا ادامه داد: در همین رفت و آمدها به او علاقه‌مند شدم و در نهایت قرار شد ازدواج کنیم. بعد از مدتی که به او اعتماد کرده بودم گفت دوستش در کار خرید و فروش خودرو است و به‌ قیمت کمتری می‌تواند برایم خودرو بخرد. من هم به او پول دادم اما نه از خودرو خبری شد نه پولم را پس می‌داد.

دختر جوان گفت: سر همین موضوع با هم اختلاف پیدا کردیم تا اینکه یک روز تماس گرفت و از من خواست برای صحبت درباره برگرداندن پولم به ملاقاتش بروم وقتی به محل قرار رسیدم او نیز به همراه دو نفر از دوستانش سوار بر خودروی پژویی آمدند اما ناگهان به زور مرا سوار خودرو کرده و به پارکینگ خانه‌ای در شرق تهران بردند. وارد خانه که شدیم دوستانش رفتند و بعد هم بهرام مرا با خوراندن نوشیدنی بی‌هوش کرد. وقتی به هوش آمدم بهرام عکس و فیلم‌هایی نشانم داد که فهمیدم در زمان بی‌هوشی به من تعرض کرده است. او تهدیدم کرد اگر شکایت کنم عکس و فیلم مرا منتشر می‌کند.
چند روز بعد هم بهرام با من تماس گرفت و تهدید کرد 250 میلیون تومان به او بدهم. از ترس آبرویم پول را تهیه کردم و به او دادم اما دست بردار نبود و بازهم پول می‌خواست. من که تحمل این همه فشار را نداشتم دست به خودکشی زدم ولی نجات پیدا کردم. بعد هم تصمیم به شکایت گرفتم. با شکایت دختر جوان، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز و بهرام دستگیر اما در تحقیقات منکر ماجرا شد و گفت: آدم ربایی و آزار و اذیتی در کار نبوده است. وقتی هم به خانه‌ام آمد به خواست خودش با من ارتباط برقرار کرد. فیلم و عکس سیاه و اخاذی را هم قبول ندارم. من قرار بود با او ازدواج کنم اما فهمیدم به من دروغ گفته است. او گفت 33 سال دارد در حالی که بعداً متوجه شدم 41 سالش است. وقتی با دروغ‌های دیگر او نیز روبه‌رو شدم از ازدواج صرف نظر کردم اما حالا برای انتقام از من چنین شکایتی مطرح کرده است. بدین ترتیب تحقیقات به دستور بازپرس جنایی برای بررسی ادعای مهندس جوان و زن شاکی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 614702 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟