به گزارش رکنا ،  خرداد سال گذشته خبر جنایتی خونین در یکی از خانه‌های شهرستان قلعه گنج به پلیس اعلام شد. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد که دو برادر شرور با حمله به این خانه، پدر، مادر، عمه و دختر و پسر جوان خانواده را به رگبار بسته و فرار کرده‌اند. پس از انتقال مجروحان به بیمارستان فقط دختر و پسر جوان زنده ماندند و سه نفر دیگر جان باختند.

دختر جوان نیز در تشریح ماجرا گفت: چند وقت قبل پسری که از بستگان دورمان بود به خواستگاری من آمد اما پدرم با ازدواج ما مخالفت کرد و گفت دخترم را به تو نمی‌دهم. همین موضوع باعث کینه و اختلاف شد و سرانجام او با برادرش به خانه ما حمله کرد و همه را به رگبار بست بعد هم فرار کردند.

در حالی که تحقیقات برای دستگیری متهمان ادامه داشت سرانجام 12 فروردین امسال یکی از برادرها دستگیر شد. متهم که 28 ساله است پس از فرار در چندین استان کشور از جمله کرمانشاه و هرمزگان متواری بود که در نهایت طی یکسری اقدامات فنی از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی در قلعه گنج بازداشت شد.

بعد از دستگیری متهم، ردیابی‌ها برای شناسایی مخفیگاه برادر فراری او نیز ادامه داشت تا اینکه بامداد چهارشنبه 5 شهریور قاتل مسلح در کوه‌های قلعه گنج شناسایی شد.

سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر گفت: مأموران یگان تکاوری ۱۱۶ امام هادی(ع) کهنوج، قرارگاه ابوذر فرماندهی انتظامی استان کرمان با همراهی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی قلعه‌گنج در یک عملیات منسجم که از ساعات پایانی سه‌شنبه شب آغاز شده بود، موفق شدند بامداد چهارشنبه - 5 شهریور- قاتل مسلح فراری را از پا در بیاورند. وی با بیان اینکه همدست این قاتل چند ماه قبل دستگیر شده بود طی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و پس از اطمینان از حضور قاتل در کوه‌های اطراف قلعه‌گنج، بامداد دیروز وی با مأموران پلیس درگیر و کشته شد. از مخفیگاه وی یک قبضه اسلحه جنگی با ۴ خشاب و مقداری مهمات کشف شد.

سردار ناظری گفت: براساس اطلاعات موثق، قاتل دارای سوابق مجرمانه، سرقت مسلحانه، تیراندازی ایذایی و قاچاق موادمخدر بوده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 599563 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟