برادر کشی به خاطر ترس از بیمارستان روانی / در تهران رخ داد

به گزارش رکنا،  ساعت 8:30 صبح پنجشنبه 30 مرداد مأموران کلانتری 139مرزداران در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از قتل پسر جوانی در خانه‌اش خبر دادند.

با اعلام این خبر بلافاصله بازپرس ساسان غلامی و تیم بررسی صحنه جرم راهی خیابان سیمرغ ۱۱ شدند. محل جنایت خانه‌ای ویلایی بود و با ورود تیم جنایی به خانه آنها با جسد پسر جوانی روی کاناپه، مقابل تلویزیون روبه‌رو شدند.

قتل فجیع برادر در تهران / 4 ضربه چاقو برای مرگ کافی بود

پسر جوان از ناحیه پشت سر با 4 ضربه چاقو به قتل رسیده بود. صاحبخانه که مرد میانسالی بود در تحقیقات به مأموران گفت: زمان حادثه من داخل حیاط بودم و همسرم نیز در حمام بود. یک دفعه پسر بزرگم به‌نام افشین به حیاط آمد و گفت حال پدرام خوب نیست. پرسیدم چه اتفاقی افتاده که افشین با لحنی عصبی گفت: پدرام می‌خواست مرا به بیمارستان روانی ببرد.

مرد میانسال ادامه داد: افشین بیماری روانی دارد و تحت درمان بود. یک بار او را در بیمارستان روانی بستری کرده بودیم. پسرم این را گفت و از خانه خارج شد. بلافاصله خودم را به اتاق پذیرایی رساندم و با جسد پسرم پدرام مواجه شدم و با پلیس تماس گرفتم.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که افشین تعمیرکار لوازم خانگی است و هنگام فرار حتی خودروی پرایدش را نیز با خود نبرده و پای پیاده فرار کرده است. به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت، جسد پسر جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای دستگیری برادرش ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 598202 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟