45 نفر دیه را دادند / مزاحم زنم را در بیابان های تهران دفن کردم + عکس

به‌گزارش رکنا،  رسیدگی به این پرونده از سال 90 با شکایت زنی که ادعا می‌کرد برادرش چند روزی است ناپدید شده آغاز شد. مأموران در نخستین اقدام آخرین تماس‌های تلفن همراه وی را بررسی کردند تا به شخصی به‌ نام نادر رسیدند و بلافاصله او را بازداشت و بازجویی کردند.

مرد تهرانی مزاحم همسرش را کشت

او در همان ابتدا ماجرای قتل را پذیرفت و به مأموران گفت: این مرد که از آشنایانمان بود به همسرم تعرض کرده بود به همین خاطر با او تماس گرفتم و به بهانه انجام کاری او را به جای خلوتی کشاندم و با ضربات چاقو او را کشتم و بعد هم در بیابان‌های اطراف تهران دفنش کردم؛ پس‌از اعترافات متهم و کشف جسد مقتول پرونده به شعبه 2 دادگاه کیفری ارجاع شد. در آن جلسه چون اولیای دم حضور نداشتند و درخواست مجازاتی برای متهم مطرح نکرده بودند متهم با حکم اشد مجازات از جنبه عمومی جرم یعنی 10 سال حبس و با دستور معاون اول قوه قضائیه به پرداخت دیه محکوم شد.

اما با گذشت 9 سال از رسیدگی به این پرونده و در حالی که کماکان اولیای دم در این پرونده حضور پیدا نکرده بودند متهم درخواست اعسار کرد تا بتواند پس از پایان محکومیت 10 ساله‌اش تعیین تکلیف و از زندان آزاد شود که صبح دیروز دادگاه اعسار این متهم برگزار شد.

در ابتدای این جلسه زن و مردی که مدعی بودند خواهر و برادر مقتول هستند نزد قاضی رفتند تا پس از احراز هویت بتوانند دیه مقتول را دریافت کنند که قاضی بعد از بررسی مدارک و نقص در برگه‌های انحصار وراثت هویت آنها را محرز ندانست و در ادامه متهم به جایگاه رفت و گفت: از ماجرای قتل نزدیک به 10 سال گذشته و در این مدت من از 45 نفر حدود 50 میلیون تومان قرض کردم تا به‌عنوان علی‌الحساب دیه به خانواده مقتول پرداخت کنم اماچون در حال حاضر هیچ پول دیگری ندارم از دادگاه می‌خواهم به درخواست اعسار من توجه کند و اجازه بدهد پس از دوران محکومیتم از زندان آزاد شوم تا بتوانم مابقی پول دیه را به‌صورت ماهانه و قسطی پرداخت کنم؛پس‌ از اظهارات متهم قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 578663 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟