پری 14 ساله 20 روز در زیر زمین اسیر خواسته های شیطان بود !+ عکس

به گزارش رکنا، اوایل شهریور امسال، مردی به همراه دختر 14 ساله‌اش به نام پری به پلیس آگاهی تهران رفت و از یک پسر ۲۵ ساله که دخترش را ربوده بود، شکایت کرد.

این پدر گفت: دخترم ۲۰ روز پیش از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت .همه جا را دنبال او گشتیم تا این که یکی از بستگان با ما تماس گرفت و گفت دخترم را همراه یکی از بستگان دورمان به نام احمد دیده است. آن جا بود که فهمیدم احمد دخترم را ربوده است .ما با بستگان احمد تماس گرفتیم اما آن ها آدرس او را نداشتند. 20روز از این ماجرا گذشته بود که دخترم به خانه بازگشت و گفت در این مدت در زیرزمین خانه اجاره ای احمد گرفتار بوده و احمد او را آزار داده است.

با این شکایت، دختر نوجوان به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان اعلام کردند وی در این مدت تحت آزار قرار گرفته است.

به این ترتیب پلیس به ردیابی پسر جوان پرداخت و وی را بازداشت کرد.

احمد در بازجویی ها گفت: من از بستگان دور پدر پری هستم. مدتی پیش او را دیدم و به هم علاقه مند شدیم. او خودش بارها با من تماس گرفت و برایم پیامک فرستاد و از من خواست تا به خانه من بیاید.ما قصد داشتیم ازدواج کنیم. به همین دلیل او را به خانه ام دعوت کردم. در این مدت او با میل خودش در خانه ام بود و من با او رابطه برقرار کردم.

پرونده به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شده بود که دختر نوجوان در دادگاه حاضر شد و گفت: هیچ شکایتی از احمد ندارم و با میل خودم همراه او به خانه اش رفته بودم.

با اظهارات جدید دختر نوجوان، احمد از اتهام تجاوز به عنف و آدم ربایی تبرئه و برایش قرار منع تعقیب صادر شد اما پرونده وی به اتهام رابطه نامشروع مفتوح باقی ماند.

این بار پدر پری در شعبه 12 دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شد و شکایت دیگری را مطرح کرد.

وی گفت: احمد با وثیقه 200 میلیون تومانی از زندان آزاد شده اما آبروی من و خانواده ام رفته است و با این وضعیت دیگر نمی توانیم زندگی کنیم. او دروغ می گوید که دخترم با میل خودش همراه او رفته است. احمد دخترم را تهدید به مرگ کرده بود به همین دلیل پری در دادگاه از شکایت اش گذشت.

با این شکایت احمد دیروز به دادگاه احضار شد و گفت: پیامک هایی را که پری برایم فرستاده بود همراه دارم که نشان می دهد او خودش خواست تا به خانه من بیاید. من می خواهم زندگی خوبی برایش مهیا کنم.

با پایان اظهارات این متهم، قضات به بررسی پرونده پرداختند و دریافتند این پرونده همچنان در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران مفتوح است. به این ترتیب پرونده را به شعبه هفتم ارجاع دادند تا درباره اتهام رابطه نامشروع احمد و دختر نوجوان و همچنین پیشنهاد وی برای ازدواج با این دختر حکم صادر شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509027 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟