دسیسه پلید برای خانم تاجر چینی در تهران + جزئیات

به گزارش رکنا، روز 29 خرداد امسال زن جوانی از کشور" چین " به همراه وکیل قانونی خود، با مراجعه به دادسرای ناحیه 2 تهران به طرح شکایت پرداخت.

این زن چینی ادعا کرد که دوست ایرانی اش به نام "دنیا" او را فریب داده و سنگ های قیمتی وی را به ارزش 300 میلیون تومان از وی کلاهبرداری کرده است.

پرونده از روز 16مرداد ، ماموران اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

خانم تاجر چینی در این مرحله به کارآگاهان گفت : اوایل سال 98 با خانم جوانی به نام دنیا آشنا شدم ، از آن جایی که من بازرگان و همیشه در حال سفر به ایران هستم به صورت اتفاقی با این خانم در محل اقامت خودم در نیاوران آشنا شدم این آشنایی به دوستی صمیمی بین ما منجر شد و همیشه باهم به تفریح می رفتیم.

وی ادامه داد: یک روز به دنیا گفتم من علاوه بر کار بازرگانی درکار جواهرات نیز هستم و تعدادی سنگ قیمتی که همراه داشتم به او نشان دادم و او هم گفت چقدر جالب من هم در کار جواهرسازی هستم، با توجه به اعتماد سازی که از سوی وی ایجاد شده بود ، پیشنهاد داد که می تواند برای سنگ ها رکاب و غیره ... انجام دهد و من هم پذیرفتم و به وی دادم و برای انجام امور کاری به کشور خودم بازگشتم.

خانم چینی گفت: پس از گذشت یک ماه به ایران مراجعه کردم و برای دیدن دنیا با وی تماس گرفتم که گوشی وی خاموش بود، چندبار تماس گرفتم و متوجه شدم دنیا با جلب اعتماد من اقدام به کلاهبرداری کرده است.

کارآگاهان در این مرحله به اقدامات ویژه ای دست زند و پی بردند اسم واقعی زن متهم "سارا" است و مخفیگاهش در محدوده شمال غرب تهران است.

روز 11 شهریور، طی عملیات پلیسی سارا دستگیر شد و در بازرسی از مخفیگاهش کلیه سنگ های قیمتی کشف شد.

سارا در بازجویی ها گفت: حدود چند سال است در حرفه جواهر سازی در محدوده نیاورن مشغول به کار هستم و وقتی که با زن چینی دوست شدم و سنگ های قیمتی را به من نشان داد، وسوسه شدم تا سنگ ها را به دست آورم که با نشان دادن صفحه اینستاگرام ساخت و فروش جواهر مربوط به محل کارم ، اعتماد وی را به خود جلب کردم که پیشنهاد خود را به وی دادم و اوهم قبول کرد و سنگ ها را به من داد و وقتی دیدم او به کشورش بازگشته است فرصت را مناسب دیدم و گوشی ام را خاموش کردم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 503813 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟