سلاخی مرد تهرانی در مقابل چشمان همسرش / در شب محرم رخ داد

جدال خونین

به گزارش رکنا،رسیدگی به این پرونده از شامگاه ۲۲ اسفند سال ۸۲ به دنبال درگیری خونین بین یک مرد موتورسوار و راننده پیکان در خیابان ۱۵ متری اول افسریه آغاز شد.

شواهد نشان می‌داد مرد موتورسوار پس از درگیری با راننده ۴۲ ساله به نام حسین، وی را با چاقو زخمی کرده و سوار بر موتورش با سرعت زیادی پا به فرار گذاشته است.

شاهد جنایت

پیکر نیمه جان حسین به بیمارستان منتقل شد اما وی به دلیل پارگی قلب و شدت خونریزی جان سپرد .

همسر حسین که شاهد جنایت شبانه بود به ماموران گفت :من و همسرم از مهمانی به خانه برمی گشتیم که یک باره یک موتورسیکلت که دو سرنشین داشت جلوی راهمان پیچید و با هم تصادف کردیم .همان موقع شوهرم از ماشین پیاده شد تا با مرد موتورسوار صحبت کند .من داخل ماشین نشسته بودم و نظاره می کردم .اما ناگهان اتفاق عجیبی افتاد مرد موتورسوار که پسر جوانی بود با چاقو یک ضربه به سینه شوهرم زد و بلافاصله سوار بر موتور با دوستش گریخت .

شناسایی قاتل

به دنبال اظهارات این زن، تحقیقات پلیس برای ردیابی موتورسوار ناشناس آغاز شد و پلیس با اطلاعاتی که از زن جوان گرفته بود، توانست صاحب موتورسیکلت به نام سعید را شناسایی کند.

وی در بازجویی ها، عامل جنایت را دوست صمیمی اش به نام احسان معرفی کرد و گفت : ماه محرم بود و من و احسان سر کوچه ایستاده بودیم و با هم صحبت می کردیم .یک باره یک پیکان با سرعت زیاد از کنار ما عبور کرد که نزدیک بود با سعید برخورد کند. پیکان دور شد و سعید که از این ماجرا عصبانی شده بود، سوار موتور من شد من هم ترک او نشستم. سعید پیکان سفید را تعقیب کرد و جلوی راهش را بست .او و راننده با هم جر و بحث کردند اما وقتی راننده به سعید فحش داد، او چاقویی را از جورابش بیرون آورد و یک ضربه به سینه راننده زد و بلافاصله سوار موتور شد و با هم فرار کردیم .

وی ادامه داد :آن شب سعید بلافاصله به خانه اش رفت و من دیگر هیچ خبری از او ندارم.

قاتل کجاست؟

تلاش پلیس برای ردیابی سعید بی نتیجه ماند و خانواده سعید نیز گفتند از مخفیگاه پسرشان هیچ اطلاعی ندارند و نمی دانند او پس از جنایت شبانه به کجا گریخته است .

با گذشت ۱۶ سال از این ماجرا و در حالی که هیچ ردی از عامل جنایت به دست نیامده بود همسر و دو فرزند حسین در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شدند و درخواست دریافت دیه از صندوق بیت المال را مطرح کردند.

همسر حسین به قضات دادگاه گفت : 16سال از کشته شدن همسرم گذشته است. آن زمان دو دخترم خردسال بودند و حالا دختران بزرگی شده‌اند و به سن ازدواج رسیده‌اند اما هنوز هیچ ردی از قاتل شوهرم به دست نیامده و ما هم امیدی به دستگیری او نداریم. به همین دلیل تقاضا داریم تا دیه همسرم از صندوق بیت المال به فرزندانم پرداخت شود تا شاید بتوانیم کمی راحت تر زندگی کنیم.

بنابه این گزارش؛ در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و دیروز به استناد ماده ۴۳۵ و ۴۸۷ قانون مجازات اسلامی حکم پرداخت دیه از صندوق بیت المال را صادر کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 503810 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟