اعدام برای مرد پلید کرجی / او به بهانه بیماری خانم پرستار را به خانه کشاند

به گزارش گروه حوادث رکنا، مرد شرور که به بهانه تزریق آمپول و سرم یک خانم پرستار را به خانه‌اش کشانده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود پس از محاکمه غیرعلنی در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به اعدام محکوم شد.

تجاوز به خانم پرستار در خانه مرد بیمار !

بهمن ماه سال گذشته زن جوانی هراسان خودش را به اداره پلیس رساند و گفت: زمانی که برای تزریق آمپول به‌ خانه مردی که مدعی بود بیمار است رفتم او به من تعرض کرد.

این زن جوان گفت: مرد جوان را از قبل می‌شناختم وقتی تماس گرفت و گفت که کسالت شدیدی دارد و نمی‌تواند به درمانگاه بیاید من به‌ حرفش اعتماد کردم و به خانه‌اش رفتم اما نمی‌دانستم خانواده‌اش در خانه نیستند و او برایم دام شومی پهن کرده است. وی ادامه داد: آن مرد مرا با نقشه به اتاق خواب کشاند و پس از قفل کردن در با تهدید به من تجاوز کرد.

اعدام برای مرد متجاوز

با شکایت این زن، مرد متجاوز دستگیر شد و پس از اعتراف و وجود شواهد علمی که از سوی پزشکی قانونی در اختیار قاضی گذاشته شده بود، این مرد چندی پیش محاکمه شد و قضات شعبه یک دادگاه کیفری استان البرز وی را به اعدام محکوم کردند.

با اعتراض این مرد و وکیلش پرونده جهت رسیدگی در اختیار قضات دیوان عالی کشور قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 502891 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟