جزئیات تازه از مرگ دلخراش هوادار پرسپولیس/ او نه معتاد بود، نه اوردوز کرده بود! + عکس

در پایان دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان، یکی از هواداران باشگاه پرسپولیس جان سپرد. نام او مجتبی زارعی بود و یکی از هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بود، او هنگام بازی دچار حمله قلبی شد و متاسفانه اقدام درمانی جواب نداد و او جان سپرد.

بعد از این اتفاق تلخ یک شایعه عجیب و غیر واقعی مطرح شد که این هوادار به دلیل مصرف مواد مخدر اوردوز کرده و شایعه خانواده آن مرحوم را متاثر کرد.

سردار حلیمی یکی از بستگان این خانواده گفت: مرحوم زارعی جوان سالم و پاکی بود که در طول عمرش حتی لب به سیگار و قلیان نزده بود. او کارگر کارخانه لوله سازی و ماشین سازی سدید بود و روی جرثقیل کار می کرد و با توجه به کار در ارتفاع باید آزمایشات پزشکی دوره ای و چکاپ کامل برای سلامت خود انجام می داد. پرونده سلامت او در این شرکت وجود دارد و در دسترس است. بروز این شایعه عجیب و بد حتی شرکت سدید را به واکنش واداشته و هیات مدیره این شرکت توسط وکیل خود درصدد شکایت به مراجع قانونی از شایعه پردازان و منتشرکنندگان این دروغ و اعاده حیثیت هستند.

وی با اشاره به چگونگی درگذشت مرحوم زارعی ادامه داد: متاسفانه آن مرحوم در بین دو نیمه دچار حمله قلبی شده و حال وی به هم می خورد و همان لحظه به اورژانس اطلاع رسانی می شود اما زمانی که پزشک بالای سر بیمار می آید، نیمه دوم هم پایان یافته بود.

یکی دیگر از بستگان زارعی افزود: متاسفانه مجتبی در همان ورزشگاه تمام کرده بود. در همین رابطه ما به پزشک قانونی هم ماجرا را اطلاع رسانی کرده ایم و خواستار ارائه برگه قانونی دلیل فوت هستیم که با توجه به پیچ و خم های اداری مدت زمانی طول خواهد کشید و بعد از ارائه، حتما آن را رسانه ای خواهیم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 472873 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟