به گزارش رکنا، مردی وقتی دامادش برای نامزدی پا در خانه اش می گذاشت شبانه به جیب شلوار او دستبرد می زد تا این که با برملا شدن این ماجرا کار به جای باریک و دادگاه کشیده شد.

داماد عصبانی از دست پدر نامزدش گفت: با وجود مخالفت های خانواده ام با دختر مورد علاقه ام ازدواج کردم و فکر نمی کردم کارمان همان ابتدا به مشکل بخورد. پدر نامزدم معتاد Addicted و بی مسئولیت بود اما من به حرف هایی که پشت سرش زده می شد توجهی نمی کردم. شب هایی که به خانه پدر همسرم می رفتم اصلاً تصور نمی کردم او به کیف پولم دستبرد بزند. هر بار می دیدم مقداری پولم کم شده اما فکر می کردم نامزدم مثل دفعات قبل آن را برداشته و چیزی به من نگفته است.

این ماجرا ادامه داشت تا این که یک شب که به دلیل تشنگی از خواب بیدار شدم و می خواستم به آشپزخانه بروم ناگهان با پدر نامزدم که داشت داخل کیف پولم را می گشت مواجه شدم و از تعجب فقط به او خیره شدم . پدر نامزدم بعد از رو شدن دستش با دستپاچگی به من گفت پولهایم روی زمین افتاده بود و او قصد داشت آن را سر جایش بگذارد.

بعد از دیدن این صحنه تازه متوجه کم شدن پول های کیف ام در این مدت شدم و با عصبانیت و ابراز تاسف همان شب خانه پدر همسرم را ترک کردم.

پدر نامزدم اول هر چقدر سعی کرد قضیه را خاتمه دهد نتوانست و بعد از آن من را تهدید کرد اگر موضوع سرقت Stealing را پیش کسی بازگو کنم باید قید نامزدم را بزنم چون او اجازه نمی دهد به زندگی مشترک مان ادامه دهیم. چند روز بعد از این ماجرا با کمک خانواده ام تصمیم گرفتم به دادگاه بیایم تا چاره ای برای خلاص شدن از این وضعیت و از شر پدر زن معتاد و سارقم رهایی پیدا کنم. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 434868 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟