حجم ویدیو: 5.70M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است یک صحنه وحشتناک را در منطقه " لیک چارلس" در ایالت لوئیزیانای آمریکا به تصویر می کشد. یک راننده پیک در حین انجام کار و هنگامی که قصد داشت یک بسته سفارشی را به صاحبش تحویل دهد ناگهان کودکی خردسالی را در مقابل کامیون خود پیدا کرد. این کودک در حالی که در نزدیک چرخ کامیون روی زمین در حال خزیدن بود مشاهده شد.

در ویدئویی که در فیسبوک منتشر شده است " بایرون ناش" را در حالی که از کامیون پیاده شده است نشان می دهد که می گوید: " هنگامی که کامیونم را پارک کردم تا بسته سفارشی را به صاحبش تحویل دهم متوجه شدم این کودک در مقابل کامیون روی زمین در حال خزیدن است. خیلی خوش شانس بودم که این کودک را قبل از آنکه کامیون را به حرکت درآورم دیدم. مشخص نیست والدین کودک کجا هستند؛ در حالی که او به تنهایی در بیرون رها شده است."

در این ویدئو بایرون در حالی که کودک را بغل کرده و بسته سفارشی را در دست دارد به داخل یک خانه که در آن باز است وارد و با زنی که احتمالا مادر دختر خردسال است مواجه می شود. این زن حتی خبر نداشت کودکش از خانه بیرون رفته است. "بایرون" سپس فریاد می زند: "سلام! هی! این کودک زیر کامیون من بود. سپس زنی که از خانه بیرن می آید جواب می دهد: "آه، خدای من."

بایرون در حالی که ادامه می دهد می گوید: " من او را در نزدیکی چرخ کامیونم دیدم." او سپس توضیح می دهد که من ابتدا فکر می کردم شاید یک سگ باشد اما وقتی دقت کردم متوجه شدم یک کودک است."

این ویدئو تاکنون در فیسبوک حدود 40000 هزار بار به اشتراک گذاشته شده و بیش از 1.8 میلیون بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش تعداد زیادی از کاربران فیسبوک همراه شده است. بسیاری از کاربران مادر سهل انگار و بی خیال این کودک بیگناه را مورد انتقاد قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: " جان این کودک در معرض انواع خطرات از جمله کودک ربایی، له شدن زیر کامیون، حمله حیوانات و غیره بود. چطور این مادر نفهمید که کودکش در خانه حضور ندارد."خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 431409 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟