حجم ویدیو: 5.41M | مدت زمان ویدیو: 00:00:50

 ویدئویی که به تازگی منتشر شده، پدیده‌ای عجیب را در یکی از مناطق جنگلی کانادا به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که توسط دوربین تلفن همراه تهیه شده، کف جنگل را در حالی که بالا و پایین می رود نشان می دهد. در این ویدئوی عجیب مشاهده می‌شود در حالی که درختان در اثر وزش باد شدید در حال تکان خوردن هستند، کف زمین مانند "عمل دم و بازدم" به بالا و پایین می رود.

" هیلر مورستین" که از نزدیک شاهد این صحنه عجیب و شگفت‌انگیز در اعماق جنگل‌های کانادا بود، شروع به تهیه فیلم از این پدیده کرد. او ضمن انتشار این ویدئو در صفحه توئیتر خود در کپشنی نوشت: "این ویدئو از جنگل‌های کانادا مانند عمل دم و بازدم است و این ترسناک‌ترین چیزی بود که من در عمرم از نزدیک با آن روبرو شدم."

انتشار این ویدئو در توئیتر با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری از آن‌ها نظر این گردشگر را تأیید کردند. یکی از کاربران در پاسخ به هیلر در کامنتی نوشت: "این هولناک‌ترین چیزی بود که من تابحال دیدم."

در حالی که این پدیده موجب ترس و وحشت کاربران زیادی شد اما سایت دیلی استار توضیح معقولی را برای آن ارائه داد. بنا به گزارش این سایت این پدیده در اثر شرایط آب‌وهوایی این منطقه در کانادا رخ می‌دهد. در هنگام وقوع طوفان، زمین با آب اشباع شده و با تغییر وضعیت خاک موجب سست شدن آن می‌شود. هنگامی که بادهای شدید به قسمت های بالایی درختان برخورد می‌کند، فشار حاصل از آن مانند یک اهرم موجب جابجا شدن و بالا و پایین رفتن خاک سست می شود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 430921 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟