دفتر نجات ایزدی‌های ربوده شده در اقلیم کردستان عراق از آزادی یک دختر ایزدی از چنگ گروه تروریستی داعش از داخل اراضی سوریه خبر داد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، حسین قایدی، رئیس دفتر ایزدی‌های ربوده شده تصریح کرد که یک دختر جوان ایزدی ۱۸ ساله از داخل یکی از مناطق سوریه از چنگ اعضای داعش ISIS آزاد شده است.

قایدی در ادامه افزود: این دختر جوان از اهالی روستای "الوردیه" واقع در غرب شهرستان "سنجار" در غرب موصل است که در زمان اسارت نزد داعشی ها برای سو استفاده های اخلاقی دست به دست می شد.

وی همچنین گفت: دفتر نجات ربوده شدگان اقدام به آماده‌سازی یکی از تیپ‌های فعال برای رفتن به مکان تعیین شده جهت آزادی Freedom این دختر کرد و تمام اقدامات امنیتی اتخاذ شد و از زمان افتتاح این دفتر تاکنون ۳۳۲۱ ایزدی‌ ربوده شده از چنگ داعش نجات یافته‌اند.

قایدی خاطرنشان کرد: طبق آمار موجود همچنان بیش از سه هزار ایزدی توسط داعش ربوده شده‌اند و این دفتر به خانواده قربانیان متعهد شده که فعالیت خود را تا آزادی بقیه ربوده شدگان ادامه دهد.

دفتر نجات ربوده‌شدگان ایزدی بدون اشاره به نام این منطقه سوریه که دختر ایزدی از آن نجات یافته گفت: این منطقه همچنان تحت سیطره داعش است و در آن شماری از زنان ایزدی‌ آزاد شده وجود دارد که بنا به مسائل امنیتی نام آن‌ها را نمی‌توان ذکر کرد.

منابع ایزدی اعلام کردند: سه دختر جوان ایزدی دیگر طی روزها و ساعات گذشته از چنگ داعش آزاد شدند که آن‌ها از اهالی روستای "الوردیه، کوجو و خانصور" هستند که تقریبا پس از چهار سال شکنجه Torture و آزار جنسی آزاد شدند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / حادثه خونین برای عزاداران حسینی/ جرثغیل ترمز برید !

دختر زیر دوش بود که مرد شیطان صفت داخل شد !

مژگان از ترس تسلیم راننده آژانس اینترنتی در تهران شد!

فوری / حمله گروهک کومله ها به سفارت ایران در پاریس + عکس

دختر وزیر سابق در زندان است!

جنجال جدید آقا زاده بی ادب/ جشن تولد شنیع ساشا در ماه محرم! + فیلم

داستان عجیب دختر 18 ساله در دخمه شیاطین

تجاوز شنیع به دختر 8 ساله در خیابان / دخترک باردار شد +عکس

هلیا 7 ساله سمنان را به هم ریخت! + جزییات

اقدام شنیع 9 پسر با دختر 14 ساله همسایه در خرابه!

قاسم با دوربین جاسوسی از زن و دختر رییس فیلم خصوصی گرفت! /راز وحشتناک ویلا!

اقدام شنیع فرناز حسود برای بهاره! / پسری که بازی شومی خورد!

شوهر خانم مهندس هر دفعه با زن جدیدی می پرید! + عکس دادگاه

 

کدخبر: 416842 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟