شهلا چرا نزد پلیس تهران مشهور شد! + فیلم مصاحبه
حجم ویدیو: 39.09M | مدت زمان ویدیو: 00:05:42

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، زن ۳۰ ساله‌ای به نام شهلا که با خودروی ریو محتویات خودروها را در شمال تهران به سرقت Stealing می‌برد، دستگیر و به ۳۵ فقره سرقت دیگر اعتراف کرد.

با اعلام چندین شکایت در هفته‌های گذشته به معاونت عملیات کلانتری ۱۲۴ قلهک مبنی بر این که افرادی که خودروهای خود را در خیابان‌های محدوده قلهک پارک کرده بودند، هنگام مراجعه متوجه به سرقت رفتن محتویات آن شدند، موضوع در دستور کار پلیس Police قرار گرفت.

در بررسی یکی از این پرونده‌ها ماموران متوجه می‌شوند یک زن ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه هفته گذشته از خودروی ریو پیاده و به سمت خودروی ۲۰۶ می‌رود که در خیابان شریعتی نرسیده به پارک‌وی پارک بوده و پس از بازکردن خودرو وسایل آن را به سرقت می‌برد و با خودرویش متواری شد.

پس از انجام اقدامات پلیسی و شناسایی، متهم در خانه خودش در دیباجی جنوبی دستگیر شد. در خانه شهلا تعداد ۷۰ عینک آفتابی اوریجینال، ۴۰ برگ مدارک‌های خودرو شامل بیمه‌نامه و کارت خودرو، ۲۵ عدد عابر بانک و مقادیری طلاجات به ارزش تقریبی ۱۰ میلیون تومان و بدلیجات و دسته کلید‌های بسیاری کشف شد.

متهم در کلانتری بیان کرد که مجرد و دارای مدرک کارشناسی‌ ارشد است و قبل تر در بیمارستانی در شمال تهران کار می‌کرده و به صورت تنها در خانه ای که پدرش برای او تهیه کرده، زندگی می‌کند. ۵ ماهی است با خودروی ریو خود هنگام ظهر از خودروهای پارک شده سرقت می‌کرده است و زمانی که داخل خودرو می‌رفت وسایلی که در آن بود اعم از وجوه نقد، مدارک شخصی و زینتی را به سرقت می‌برد.

در یکی از سرقت‌ها متهم در خودروی سمندی را باز می‌کند و وقتی بیمه نامه خودرو را می‌بیند متوجه می شود مالک، خودروی خود را جلوی آپارتمان Apartment محل سکونتش پارک کرده و کلید خانه‌اش را نیز در خودرو جا گذاشته است. برای اطمینان از عدم حضور مالک در خانه اش زنگ واحد را می‌زند و پس از آنکه کسی جوابگو نبود با بازکردن در ساختمان به طبقه سوم می‌رود و با اندختن کلید وارد خانه می‌شود و یک کیف مردانه که که داخل آن مدارک شخصی، مقادیری دلار و یورو بود را از جلوی آینه ورودی واحد بر می‌دارد و فرار Escape می کند.

همچنین متهم در شگردی دیگر پس از سرقت مدارک خودرو، ساعاتی بعد با مالکان تماس می‌گرفت و بیان می کرد که مدارکتان را در خیابان پیدا کرده‌ام و می‌خواهم به شما تحویل بدهم. مال‌باختگان نیز با توجه به وضعیت ظاهری متهم و نحوه صحبت کردنش به او شک نمی‌کردند و بنا به درخواستش برای پیدا شدن مدارک به او مبلغی به عنوان شیرینی می‌دادند.

سرهنگ کیوان ظهیری، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در توضیحات تکمیلی این خبر بیان کرد: متهم یک فقره سابقه سرقت محتویات خودرو دارد که به زندان Prison نیز رفته بود. در تحقیقات اولیه به ۳۵ فقره سرقت اعتراف و تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد. ضمن آن که با توجه به اظهارت سارق مبنی بر اینکه بیشتر سرقت‌ها را از خودروهایی می‌کرده که در آن باز بوده و رانندگان به هنگام خروج فراموش می‌کردند آن را قفل کنند از این رو لازم است شهروندان محترم توجه لازم را داشته باشند تا خودرویشان طعمه سارقان قرار نگیرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زن خائن مرد غریبه را جلوی چشمان شوهرش به خانه برد!

وحشتناک ترین لحظه برای 2 دختر موسیقیدان در شهرک غرب!+ عکس

این دکتر منحرف به بیمارانش رحم نمی کرد! + عکس

نامادری بی رحم پسر 5 ساله بوکانی ، او را با دندان پاره پاره کرد و کشت / تصاویر اختصاصی

دوبلور جومونگ درگذشت! + عکس

بلای شوم بر سر دختر بدنساز در تهران!

لحظه دفاع جانانه زن ایرانی از ناموسش! + فیلم

این 2 زن شیک پوش را می شناسید؟! / آنها مانند شبح بودند! + عکس

صحنه پختن مار زنده در رستوران + تصویر

عکس ازدواج عروس خانم با یک زامبی! + جزییات

رقص کثیف دختر برای 2 مرد شیطان صفت!

تجاوز شنیع به دخترجوان در حمام!

 

کدخبر: 407508 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟