خبر جنجالی جدایی بکام و ویکتوریا + عکس

به گزارش گروه ورزشی رکنا، زندگی دیوید بکام و ویکتوریا آدامز زوج ثروتمند و مشهور جهان باز هم تحت‌ تأثیر شایعات طلاق قرار گرفته است.

دیوید و ویکتورای ٤٤ و ٤٣ ساله رابطه خود را از ‌سال ١٩٩٧ آغاز کردند و در‌ سال ١٩٩٩ هم مراسم ازدواج رسمی آنها برگزار شد. البته در تمام طول این مدت بارها و بارها شایعات مختلفی پیرامون طلاق این زوج در رسانه‌های جهان منتشر شده که هر بار از طرف خانواده بکام تکذیب شده است.

این زوج بعد از ٢١‌سال زندگی مشترک صاحب چهار فرزند هستند. بروکلین،‌ رومئو و کروز سه پسر خانواده بکام و ‌هارپر سون فرزند دختر چهارم دیوید و ویکتوریا هستند و با توجه به فعالیت‌های تجاری بزرگ و مشترک و برند‌هایی که توسط آنها به ثبت رسیده است،‌ همچنان بعید به‌ نظر می‌رسد که شایعات درباره جدایی آنها به حقیقت تبدیل شود.
با وجود این در رسانه‌ها عنوان شده که این دو نفر در ماه‌های اخیر بیشتر دور از هم زندگی کرده‌اند و همین مسأله باعث سرد‌شدن رابطه‌شان شده است. حتی در یک‌ سال اخیر چندین‌بار حواشی و اخباری پیرامون بی‌اعتمادی بین این دو نفر مطرح شد تا این‌که دیوید بکام تصمیم گرفت باشگاه فوتبال میامی را در آمریکا خریداری کند. به دنبال این اتفاق اعلام شد که ویکتوریا مخالفت شدیدی با زندگی در میامی داشته است. کمی بعد با وجود این‌که حضور بکام در میامی باعث دورشدنش از خانواده شده بود‌، او عکسی در اینستاگرام Instagram با حضور تمام اعضای خانواده‌اش منتشر کرد و در واکنش به شایعات نوشت که خانواده بکام عاشق این است که زمان بیشتری را در میامی بگذراند. منتهی یک‌ماه قبل که در حاشیه یک مسابقه فوتبال دیوید بکام روی سکوهای ورزشگاه در کنار «بلا حدید» مدل مشهور فلسطینی- آمریکایی دیده شد،‌ به گواه نشریات زرد انگلستان این اتفاق روی رابطه‌اش با ویکتوریا تأثیر منفی زیادی گذاشته و حتی نزدیک بود کار به جایی برسد که حضور آنها در مراسم ازدواج سلطنتی منتفی شود.شایعات مربوط به طلاق احتمالی دیوید و ویکتوریا این‌بار البته کار را به بنگاه‌های شرط‌بندی بزرگ رسانده و شرط‌بندی‌های هنگفتی هم درباره این موضوع صورت گرفته است و خیلی‌ها عقیده دارند که با توجه به شرایط موجود آنها از هم جدا خواهند شد. دو روز قبل هم که بکام و ویکتوریا در یک مراسم شرکت کرده بودند، در اتفاقی عجیب در کنار هم ننشستند و همین مسأله به شایعات درباره روابط سرد و احتمال جدایی دامن زد؛ اتفاقی که باعث شد ویکتوریا مجبور شود یک عکس احساسی از خودش و دیوید بکام در همین مراسم را در صفحه اینستاگرام و سپس تصویری از فرزندان خود و ابراز عشق و علاقه به آنها منتشر کند.درباره جنجال‌ها و خبرهای مربوط به جدایی این زوج نکته قابل‌ تأمل اینجاست که آنها در سه ماه گذشته بارها و بارها پست‌های اینستاگرامی منتشر کرده و به یکدیگر ابراز علاقه کرده‌اند تا به این ترتیب نشان بدهند که کانون خانواده‌شان برخلاف شایعاتی که وجود دارد، گرم است؛ منتهی شایعات به قدری این روزها جدی است که کار به شرط‌بندی درباره طلاق آنها هم کشیده شده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زنم از من حق سکوت می خواهد!

زنم خودش را به مدیر کاروان زیارتی باخت / وقتی عکس های زشت آنان را در کنار هم دیدم خشکم زد!

شوهرم با دختر دایی اش همخوابی می کرد / راز 4 ساله حلقه نامزدی در دست عروس بی نوا

ناگفته های تلخ پدر قاتل بنیتا از پسرش در چند قدمی اعدام + عکس

زنده شدن معجزه آسای خواهر و برادر مُرده در کلات مشهد

شوهرم با زن صیغه ای اش به خواستگاری من آمده بود!

شوهر دوستم به من تجاوز کرد وقتی شکایت کردم، شوهرم مرا طلاق داد!

رضا پرستش، مسی ایران در مسکو دستگیر شد + عکس

اقدام شوم پسر قمارباز با زن جوان تهرانی به خاطر باخت سنگین

محاکمه دوباره متهم ردیف دوم پرونده قتل بنیتا / امروز صورت گرفت + عکس

فریب خنده دار دختران زیبا از سوی مرد قوی هیکل + عکس

کدخبر: 388558 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟