4BDB911600000578-5691695-image-a-34_1525457599474

به گزارش گروه ترجمه رکنا، وصیت‌نامه شوکه کننده یک زن به پلیس Police کمک کرد معمای قتل Murder شوهر و پسر و خودکشی Suicide او را حل کند.

پلیس جسد راب هوور 38 ساله، زاکری هوور 7 ساله و استفانی هوور 35 ساله را در خانه‌شان در داکوتای جنوبی پیدا کرده بود. به گفته ماموران، استفانی وصیت‌نامه‌ای بسیار عجیب به جا گذاشته بود که انگیزه او را از این قتل و خودکشی آشکار می‌کرد.

او در این نامه 19 صفحه‌ای از پدر و مادرش برای نابودی "خانواده بی‌نقص‌شان" معذرت خواسته و توضیح داده که چرا مجبور بوده شوهر و پسرش را بکشد. استفانی از محل کارش80 هزار دلار اختلاس کرده بود که بعد از لو رفتن و مشورت با وکیل که امکان 15 سال حبس را برایش پیش‌بینی کرده بود تصمیم به پایان دادن زندگی‌اش می‌گیرد.

"می‌دانم این پول زیادی است ولی من ولخرجی نکردم. دخل و خرجمان جور در نمی‌آمد. هیچ‌وقت تعادل برقرار نمی‌شد." او که مادر چهار فرزند و مسئول مالی خانواده بود فکر می‌کرد که اگر به زندان Prisonبرود شوهرش قادر به تامین معاش خانواده‌شان نخواهد بود. "راب نمی‌تواند خرج بچه‌ها را بدهد و خانه را هم به باد خواهد داد." او همچنین زاکری هفت ساله را به دلیل "رفتار نامناسبش" به قتل رسانده است.

"زاکری بچه مشکل سازی است و من در بهشت بهتر می‌توانم از او مراقبت کنم!" او در ادامه این نامه از پدر و مادرش معذرت‌خواهی کرده است: " بچه‌ها و شما رنج زیادی خواهید کشید ولی اوضاع بهتر خواهد بود. به آنها بگویید خیلی دوستشان دارم. من هیولا نیستم. فقط می‌خواستم بچه‌هایم بهتر زندگی کنند."

استفانی شوهرش را با سه گلوله و زاکری را به ضرب چهار گلوله به قتل رسانده و بعد وسایل سه فرزند دیگرش را به داخل ماشین منتقل کرده و آن را نزدیکی خانه مادرش پارک کرده بود. سپس تا خانه پیاده برگشته و پیامکی به مادرش فرستاده بود که با پلیس تماس بگیرد. و در آخر با شلیک گلوله‌ای به زندگی خودش هم پایان داده بود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شوهرم از مرد 71 ساله پول گرفت تا من شب ها با او بخوابم! + عکس

تصمیم غافگیرکننده ریحانا پس از دوستی با شیخ معروف سعودی +عکس

ناگفته های هولناک سمیرا که برای داعشی ها بچه به دنیا آورد +عکس

شرط عجیب و غریب بازیگر زن معروف برای یک ازدواج ایرانی

اولین فیلم از ضربات شمشیر به سر نگار 7 ساله توسط پدر رزمی کار + فیلم وحشتناک 16+

اولین فیلم از لحظه برخورد نفتکش سانچی ایرانی با کشتی چینی + فیلم تکاندهنده

قتل زن زیبا بخاطر محبوبیتش / مصطفی اعتراف کرد ! +عکس

خفه کردن راننده کامیون در برابر رستوران بین راهی همدان + عکس مقتول

دستگیری فاسدترین زن دنیا ! + عکس 16 +

شوک آور / پدری که نگار را دار زده بود قهرمان ورزش رزمی ایران است ! + عکس

جزییات عملیات انتحاری داعش در حرم امام رضا(ع) + عکس

روابط شوم این مرد ایدزی زنان و مردان زیادی را آلوده کرد! +عکس

کدخبر: 377833 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟