همیشه تصور بر این است که باید جوان ها هنگام «ازدواج» و انتخاب همسر، خیلی دقت کنند تا در آینده دچار مشکل نشوند. این تصور درستی است چرا که اگر یک زوج در انتخاب خودشان دچار اشتباه شوند و نتوانند همسری شایسته برگزینند زندگی آن ها دوامی نخواهد داشت، اما متاسفانه این موضوع در ازدواج افراد مسن و میانسال جدی گرفته نمی شود چرا که ... 

مرد ۶۵ ساله که از یک حادثه Incident تلخ جان سالم به در برده بود، سفره دلش را نزد مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری  گشود و در تشریح چگونگی وقوع این حادثه گفت: چند سال قبل تنها مونس زندگی ام مرا تنها گذاشت و به دیار باقی رفت سال های جوانی ام را در کنار او سپری کرده بودم و روزهای تلخی را بعد از او می گذراندم. همه فرزندانم ازدواج کرده بودند و هر کدام درگیر مشکلات و مسائل زندگی خودشان بودند و من با آن که وضعیت مالی خوبی داشتم از نظر عاطفی احساس کمبود می کردم.

روزهایی که فرزندانم نزد من می آمدند و با نوه هایم بازی می کردم بهترین ساعات عمرم بود چرا که تنها در این روزها بود که به تصویر قاب گرفته همسرم خیره نمی شدم و اشک نمی ریختم. روزها به همین ترتیب می گذشت تا این که فرزندانم تصمیم گرفتند برای من همسری انتخاب کنند که حداقل همدمی داشته باشم و از این وضعیت آشفته بیرون بیایم. در این میان یکی از فرزندانم زن ۵۸ ساله ای را معرفی کرد که همه فرزندان او نیز ازدواج کرده بودند. این جا بود که من بزرگ ترین اشتباه زندگی ام را مرتکب شدم و بدون آن که در مورد وضعیت اخلاقی و اجتماعی «شهلا» تحقیق کنم تصمیم به ازدواج گرفتم چرا که فقط می خواستم هم صحبتی کنار خودم داشته باشم.

اگرچه «شهلا» مهریه سنگینی را تعیین کرد اما من که دیگر جوان نبودم تا به این مسائل اهمیت بدهم و درباره مهریه با او بحث کنم! این گونه بود که روز بعد از خواستگاری با یکدیگر ازدواج کردیم، اما هنوز ۲۰ روز از برگزاری مراسم عقد نگذشته بود که «شهلا» از طریق قانونی مهریه اش را درخواست کرد.

من که شوکه شده بودم مقابلش ایستادم و از او به خاطر عدم تمکین شکایت کردم و بدین ترتیب اختلافات خانوادگی ما شروع شد و شهلا دوباره نزد دخترش بازگشت. همان طور که در کشاکش کلانتری و دادگاه بودیم روز گذشته وقتی وارد منزلم شدم دیدم بوی شدید گاز در خانه منتشر شده، بلافاصله پنجره ها را باز کردم تازه فهمیدم که مبالغی پول هم از خانه ام سرقت Stealing شده است وقتی ماجرا را به پلیس Police گزارش کردم مشخص شد که شهلا با کلیدی که داشته وارد خانه ام شده و با سرقت پول ها شیر گاز را باز کرده تا من با روشن کردن چراغ دچار حادثه شوم اکنون هم می خواهم بگویم ازدواج، انتخاب یک همراه است نه ...برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

باردار شدن همسر یک زندانی از مردی که دوستی کثیف داشتند

شگرد خاص زن جوان برای دزدیدن اسباب بازی+ فیلم و عکس

باد شدید در جاده ماکو تریلی های کانتینردار را چپ کرد + عکس

تصادف خونین 6 مسافر نوروزی با لیفان و سمند +عکس

۹۵ درصد سوختم، اما زنده ماندم / آتش نشان فداکار تهرانی چه گفت؟ + عکس

ازدواج دختر ایرانی با یک مرد مُرده!

فرار زیرکانه مهین 26 ساله از حیاط خلوت خانه شیطانی مرد متاهل

کتک زدن وحشیانه خواهر دانشجو با زنجیر بخاطر عکس عجیبش

نقشه شوم بهزاد برای دختر 14 ساله / او مرا در اختیار دوستان شیطان صفت اش قرار داد!

آرزو خواهرم بود اما شوهرم را از من دور کرد!

امیر تتلو با صورت خونی روی تخت بیمارستان+ فیلم

نقشه مرد شیطان صفت برای زن شوهردار در کافی شاپ / بابک از هیچ چیز خبر ندارد!

طوفان ارومیه خبرنگار را هم با خود برد! + فیلم

فوری / قتل زن و مرد روستایی در سلماس

امیرعلی اکبری در نخستین مبارزه MMA حریف قدر خود را ناک اوت کرد + فیلم

فرار 5 گرگ وحشی از باغ وحش ارومیه / 8 حیوان در شهر رها هستند

انتشار فیلمی از شکنجه پلید یک دختر زیبا + فیلم تکاندهنده

خیلی عجیب / این پسر باردار شده است! +عکس

کدخبر: 368915 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟