او خیلی راحت ۶ سال تمام مرا فریب داد و در حالی که من با سختی روزگار می گذراندم، همسرم به بهانه پرداخت بدهی هایش نتیجه زحمات مرا برای همسر دومش هزینه می کرد و من نه تنها از این موضوع اطلاعی نداشتم بلکه فکر می کردم همسرم شب ها را در زندان به سر می برد و به قول خودش در «زندان باز» است اما...

زن ۲۱ ساله در حالی که احساس می کرد همه آرزوهایش با وزش ناگهانی یک توفان سهمگین در زندگی اش نابود شده است، به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری کاظم آباد گفت: ۱۴ سال بیشتر نداشتم که عمه ام مرا برای پسر دردانه اش خواستگاری کرد. هومن پسری مغرور و خوشگذران بود که پس از اتمام خدمت سربازی در کارهای ساختمانی فعالیت می کرد. بارها او را در حال ایجاد مزاحمت برای دختران دیده بودم و به همین دلیل هیچ علاقه ای به او نداشتم اما با اصرار اطرافیانم مجبور شدم با هومن ازدواج کنم اگر چه فکر می کردم او پس از ازدواج از کارهای زشت خود دست می کشد اما باز هم روزی او را با دختری دیدم که از خوش نامی برخوردار نبود و به دلیل رفتارها و حرکات زننده اش در دوران نامزدی، همسرش او را طلاق داده بود.

آن روز وقتی موضوع را به هومن گفتم او همه چیز را انکار کرد و گفت: از دوران نوجوانی به من علاقه داشته است و فرد دیگری را دوست ندارد. من هم با شنیدن این جملات سوءظن ها را کنار گذاشتم و با صداقت زندگی خوبی را در کنار هومن شروع کردم. از همان سال های آغاز زندگی با آن که باردار بودم در یک کارگاه تولیدی مشغول به کار شدم تا خانواده ام در رفاه و آسایش باشند اما هنوز چند ماه از زندگی مشترکمان نگذشته بود که هومن چند روز ناپدید شد. در حالی که با نگرانی در جست وجوی او بودم یک روز ظهر هراسان وارد خانه شد و گفت: در این مدت به دلیل ضمانت چکی با مبلغ بالا دستگیر شده است و حالا نیز صادر کننده چک که از دوستانش است، متواری شده و او باید پاسخگوی بدهکاری دوستش باشد.

آن روز هومن اضافه کرد که او را به «زندان باز» منتقل کرده اند تا روزها برای پرداخت بدهکاری کار کند و شب ها نیز به زندان Prison بازگردد.

من هم که خود را شریک زندگی همسرم در تلخی ها و شادی های زندگی می دانستم همه پس اندازهایم را به او می دادم تا از زندان رهایی یابد. با این وجود هر روز که از زندگی مشترک ما می گذشت متوجه تغییر و سردی رفتار او می شدم به طوری که دیگر هیچ گونه علاقه ای را نسبت به یکدیگر احساس نمی کردیم تا این که چند روز قبل یکی از دوستان همکلاسی ام پرده از راز هومن برداشت و من هراسان و نگران به سوی آدرسی رفتم که همکلاسی ام داده بود.

آن جا بود که فهمیدم هومن ۶ سال قبل با همان دختر مطلقه ای که در زمان نامزدی با او دیده بودم، ازدواج موقت کرده است و فرزند ۵ ساله ای نیز دارد و «زندان باز» هم تنها بهانه ای بود تا بتواند شب ها در کنار او باشد و با پول های من زندگی کند. حالا با آن که ۲ فرزند دارم، نمی دانم آینده ام چگونه رقم می خورد و...برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قتل عروس جوان در اتاق حجله! / داماد از لیلا چه دیده بود!

5 سال زندگی دختر جوان با قاتل پدر! / تهدید شیطانی شده بودم!

لیدیا دختری که به خاطر آرایش فانتزی در بیمارستان بستری شد! + عکس

ناگفته های تلخ دختر 13 ساله ای به نام شیرین

اعتراف مرد شیطان صفت به قتل پرستار مهربان + عکس

قاتل دختر 19 ساله ام را می بخشم تا خدا هم مرا ببخشد + عکس

تجاوز به دختر جوان توسط خواننده مشهور پاپ در پایان کنسرت شبانه +عکس

پشت پرده زیر میزی گرفتن در دورهمی که مدیری هم از آن خبر ندارد! / ادعای دریافت 100 میلیون تومان از هر میهمان + عکس

بوی تعفن جسد از خودروی قاضی دادگستری کرج می آمد!

تجاوز به زن 320 کیلویی! + عکس

اعتراف شیطانی زن 31 ساله ی کارخانه دار 60 ساله!

ارتباط شیطانی زن جوان با مرد آشپز / شوهر شب کار وقتی به خانه آمد با صحنه هولناکی روبرو شد

شوهرم روی تخت بود و دوست پسرم زیر تخت / زشت ترین اعتراف زنانه

تراف زنانه

کدخبر: 368893 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟