آن قدر اسیر چرب زبانی ها و جملات عاشقانه «پرهام» شده بودم که هیچ گاه تصور نمی کردم او قصد فریب مرا دارد و برای بالاکشیدن پول پرایدم که تنها پس انداز زندگی ام بود نقشه کشیده است، اما به همین راحتی و با دوست یابی در شبکه های اجتماعی به دام جوان حیله گری افتادم که با ثروتمند نشان دادن خودش مرا به روز سیاه نشاند تا این که ... 

زن 27 ساله که از شنیدن خبر دستگیری مرد کلاهبردار سر از پا نمی شناخت برای دقایقی مقابل رئیس اداره اجتماعی پلیس Police فتای خراسان رضوی نشست و درحالی که عنوان می کرد «به قول پدرم هنوز عاقل نشده ام!» به تشریح ماجرای زندگی اش پرداخت و گفت: حدود 7 سال قبل با معرفی یکی از همسایگان با فرخ آشنا شدم و بدین ترتیب با تعریف و تمجیدهای دیگران پای سفره عقد نشستم بدون آن که تحقیقی درباره وضعیت اخلاقی و گذشته فرخ داشته باشم زندگی زیر یک سقف را با او آغاز کردم اما طولی نکشید که به رفت و آمدها و حرکات او مشکوک شدم. اوایل زندگی احساس می کردم بیش از حد به برخی مسائل حساسیت نشان می دهم و همسرم موجود پاکی است، اما کم کم پی به خیانت Cheat های او بردم و متوجه شدم که همسرم قبل از ازدواج با من به دختر دیگری علاقه مند بوده و اکنون نیز با او ارتباط دارد ابتدا با خود می اندیشیدم پس از مدتی و با محبت های من، آن دختر را فراموش می کند و به زندگی اش باز می گردد اما در واقع 2 سال از بهترین روزهای جوانی ام را در کنار او تلف کردم تا این که دیگر نتوانستم تحمل کنم و به ناچار موضوع را با او در میان گذاشتم.

فرخ تنها این جمله را گفت که «نمی تواند آن دختر را فراموش کند اما می تواند به راحتی از من جدا شود!» این گونه بود که با بخشیدن مهریه ام از او جدا شدم و نزد خانواده ام بازگشتم.

مدتی بعد احساس کردم سربار خانواده ام هستم و تصمیم گرفتم با پس اندازی که دارم به طور مستقل زندگی کنم اگرچه پدرم مخالف بود و اعتقاد داشت هنوز آن قدر عاقل نشده ام که بتوانم به تنهایی زندگی کنم امامن بارهن یک منزل زندگی جدیدی را با کار در یک آموزشگاه آغاز کردم تا این که مدتی قبل با پرهام در یکی از شبکه های اجتماعی تلفن همراه آشنا شدم او خود را جوانی پولدار معرفی کرد که به دنبال خرید منزل ویلایی بزرگ در مشهد است.

وقتی ماجرای طلاقم را برای او توضیح دادم دلش به حالم سوخت و به من وعده ازدواج داد. او را از تهران به مشهد دعوت کردم و برای حفظ آبرو در یک هتل گرانقیمت با او قرار گذاشتم و رابطه مان شکل گرفت. پرهام که مدعی بود خودروی چند صد میلیونی سوار می شود از من خواست تا پرایدم را بفروشم که حداقل یک پژوی 206 برایم بخرد اما از روزی که 10میلیون تومان پول پراید را به حسابش ریختم دیگر تلفن هایش را پاسخ نداد اما حالا که دستگیر شده است تازه فهمیدم که او جوانی آس و پاس است و از راه اخاذی در شبکه های اجتماعی زندگی می گذراند و ...برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

از خلبان هواپیما فقط استخوان هایش پیدا شد + عکس

تجاوز وحشیانه پسر همسایه به لیلا زن جوان آبادانی

تمام یازده دختر مسافر هواپیما ترکیه ای سوختند و تکه تکه شدند + عکس هواپیما

آخرین تصاویر و اسامی 8 دختر که در سقوط هواپیمای ترکیه ای کشته شدند / آنها برای کنسرت خواننده سرشناسی به امارات رفته بودند + عکس ها

مسافران هواپیمای ترکیه ای سقوط کرده یک دختر ثروتمند و دوستانش بودند / باشاران جشن خداحافظی مجردی داشت + عکس

فوری/ نیروهای امدادی به تکه های هواپیما در محل سقوط رسیدند + عکس

اولین عکس ها از هواپیمای مسافربری سقوط کرده در شهر کرد/ هواپیما هنوز می سوزد +تصاویر

جعبه سیاه هواپیمای تهران-یاسوج رازگشایی شد

عروسی با سهیلا مسیر کثیفی داشت / کاش با پول ها سلفی نمی گرفت

شلیک به سرپرست سابق تیم فوتبال نفت تهران در مقابل منزلش +عکس

دختر27 ساله تهرانی از آزار واذیت در خانه مردی که زنش باردار بود گفت/ 3 پسر درآن خانه چه کردند؟!

کدخبر: 365637 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟