یاسر 10 ساله را می شناسید / او در یک ماجرای گروگانگیری ناپدید شده است + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 25.85M | مدت زمان ویدیو: 00:03:55

 پدر و مادر یاسر در فراغ و بی‌خبری ۲۳ ساله از کودک ۱۰ ساله‌شان همچون شمع سوختند، اما با وجود بی‌نتیجه بودن تلاش‌های نزدیک به ربع قرن‌شان، همچنان امیدوار و منتظر کسب خبری از وی هستند.

سید تقی قلی‌نژاد حسینی ولوکلائی گفت: بعد‌ازظهر روز پنج‌شنبه، سی‌ام تیرماه سال ۷۳، پسرم «یاسر» با مراجعه یکی از دوستانش به در خانه به بهانه دیدن تعزیه از خانه خارج شد، من و همسرم برای امور درمانی به کلینیک رفتیم و پس از برگشت متوجه شدیم که هنوز پسرمان به خانه برنگشته است.

پدر مادر یاسر

وی ادامه داد: پس از غیبت طولانی کودک‌مان، سراسیمه به هرجا که ممکن بود مراجعه کردیم تا خبری از کودک ۱۰ ساله‌مان بیابیم، اما هیچ اثری از او نیافتیم. پس از آن اداره آگاهی وارد ماجرا شد و به پیگیری پرداخت.

قلی‌نژاد با اشاره به شدت دلهره و تشویش خود و خانواده‌اش در پی بی‌خبری از فرزندش اظهار داشت: پس از مدت کوتاهی، تماسی برقرار شد و آن‌طرف خط آدم‌ربایان بودند که مبلغ ۵ میلیون تومان برای آزادی Freedom پسرم خواستند. با شنیدن صدای آدم‌ربایان، هویت آنان را شناسایی کردم که از آشنایانی بودند که پیش از این اختلافاتی بین ما پیش آمده بود و گویا همین امر عقده‌ای را در آنان ایجاد کرد.

وی افزود: پس از شناسایی آدم‌ربایان، دو متهم که برادر بودند، دستگیر شدند اما به جرم‌شان اعتراف نکردند. پس از آن، دوستان و آشنایان این دو متهم برای رهایی آنان، دست به یک آدم‌ربایی نمایشی زدند تا با کنار هم قرار دادن دو کودک ربوده شده و با توجه به ارتباط نداشتن بین دو کودک، مسیر پرونده را منحرف کرده و بگویند که این آدم‌ربایی‌ها توسط افراد دیگری انجام شده است، اما حین گروگان‌گیری دستگیر شده و در بازجویی‌ها به ربایش کودک ما اعتراف کردند.

این پدر رنج‌دیده تصریح کرد: یکی از متهمان در اعترافاتش گفت که پسرم را به کوچه‌ای در سیدخندان تهران منتقل و تحویل افرادی دیگر داخل خودروی پارک شده در کوچه داد اما متهمان دیگر، منکر این قضیه شده و هیچگاه به آن اعتراف نکردند.

قلی‌نژاد با یک چشم اشک و چشمی دیگر خون، ادامه داد: متهمان با ادلّه متقن به اعدام execution محکوم شدند اما به علت عدم اعتراف و نامشخص بودن سرنوشت فرزندمان، حکم اعدام‌شان منتفی شد و پس از ۱۶ سال از زندان Prison آزاد شدند.

پدر و مادرِ یاسر، که با بغض و اندوه عکس‌ها و خاطرات فرزندشان را مرور می‌کردند، با بیم و امید ۲۳ ساله، هنوز هم امید رسیدن مژده زنده بودن پسرشان را در دل دارند.

آیا پس از نزدیک به ربع قرن، کسی از فرزند دلبند این پدر و مادر رنجور خبری خواهد آورد؟!

منبع: کانال اطلاع رسانی بابل

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 363030 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟