به گزارش گروه جنایی رکنا، این پسر در راستای اعمال ماده 91 قانون Lawمجازات اسلامی جدید از قصاص معاف شد.
عصر سوم ابان ماه سال 95 پسر 17 ساله ای به نام سهیل در یکی از خیابان های ورامین کشته شد.شواهد نشان می داد این پسر قربانی درگیری با یک پسر نوجوان به نام محمد شده که بلافاصله پس از جنایت Crime گریخته است.
پلیس Police با نشانی هایی که از محمد به دست آورد این پسر 15 ساله را در خانه پدرش بازداشت کرد. پسر نوجوان به قتل Murder به خاطر درگیری لفظی در فضای مجازی اعتراف کرد و در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران که ویژه رسیدگی به جرائم اطفال است پای میز محاکمه ایستاد.
در جلسه دادگاه پدر قربانی که به اتهام خرید و فروش مواد مخدر Drugs درزندان Prison بود و برای شرکت در جلسه دادگاه قتل پسرش به دادگاه اعزام شده بود در جایگاه ویژه ایستاد و برای محمد حکم قصاص خواست. 
سپس محمد در جایگاه ویژه ایستاد و در تشریح جزییات ماجرا گفت: از مدتی پیش با پسر 17 ساله ای به نام آرمان در فضای مجازی درگیری لفظی داشتم. من چند بار برای یک دختر نوجوان پیام گذاشته بودم و آرمان از این بات ناراحت بود. به همین خاطر من و آرمان با هم قرار گذاشتیم تا یکدیگر را ببینیم و حضوری با هم صحبت کنیم. من چون ترسیده بودم ماجرا را با یکی از بچه ها ی محله مان به نام فرشاد درمیان گذاشتم و از او خواستم همراهم به محل قرار بیاید. وی ادامه داد: فرشاد مرا با موتور به محل قرار برد. آنجا آرمان و دوستش سهیل که من قبلا هیچ وقت او را ندیده بودند با من درگیر شدند و به سمت من حمله کردند. من هم برای ترساندن آنها چاقویی را که همراه داشتم بیرون آوردم ولی چاقو ناخواسته به گردن سهیل برخورد کرد.
متهم نوجوان به قضات گفت: باور کنید من اصلا قصد قتل نداشتم و نمی دانستم ممکن است چاقویی که به سمت آنها پرت می کنم موجب کشته شدن یکی از آنها شود .من پشیمانم و تقاضای بخشش دارم.
در ادامه جلسه فرشاد به اتهام شرکت در نزاع روبه روی قضات ایستاد. این پسر 25ساله که پنج فقره سابقه در پرونده اش دارد گفت: محمد بچه محله مان بود. وقتی با من تماس گرفت و ماجرا را در میان گذاشت قبول نکردم همراهش به محل قرار بروم اما وقتی دوباره تماس گرفت و اصرار کرد ،قبول کردم و با موتور او را به محل قرار رساندم. در آن دعوا آرمان و سهیل هم چاقو همراه داشتند. من که روی موتورم نشسته بودم دیدم محمد چاقو را به سمت آنها پرتاب کرد و چاقو به گردن سهیل خورد. همان موقع یک ماشین پلیس را در حال عبور از خیابان دیدم. به همین خاطر محمد را سوار موتورم کردم و فرار Escape کردیم. من در درگیری شرکت نداشتم. 
در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به نظر پزشکی قانونی که اعلام کرده بود محمد هنگام ارتکاب جرم Crime به رشد عقلی نرسیده و حرمت عملی را که مرتکب شده نمی دانسته وی را طبق ماده 91 قانون مجازات اسلامی جدید از قصاص معاف و او را به پرداخت دیه و 5سال نگهداری در کانون اصلاح و تربیت محکوم کردند.فرشاد نیز به 4سال زندان محکوم شد.
دیروز این حکم در شعبه 19 دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید. 
اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

2 دوست شیطان صفت پدر خمارم در پایان شب نشینی من و خواهرم را ..!

خوشگذرانی جنون‌آمیز چند جوان در شب ولنتاین + فیلم

ارتباط شیطانی سامان با زن جوان پدرش / او به اعدام محکوم شد و ..! + عکس

دختر کارمند به بهانه خراب شدن لپ تاپ نزد من آمد و ..!

دختر دبیرستانی که به لانه شیطان یک جوان پناه برد و ..!

دردسر اعتراف شهلا به ارتباط پنهانی و عاشقانه با حمید

خودکشی مرد روستایی با اسلحه تک لول در نیش کیش

آخرین مهلت 7 اعدامی پای چوبه دار در زندان کرج+ عکس

نقشه شیطانی مرد متاهل برای دختر همسایه

اقدام شرم آور معلم ادبیات با دانش آموز در کلاس/ادعای عموی مهدی چه بود؟ +عکس

این مرد سیاهپوش را می شناسید؟ / شاید شما هم قربانی او شده باشید! + عکس

صابر من را به مغازه اش برد و 3 روز زندانی خواسته شیطانی او بودم

پشت پرده آزار شیطانی دختر دانش‌آموز پیرانشهری و اخراجش از مدرسه

 

کدخبر: 357761 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟