من درحالی در شبکه های اجتماعی تلفن همراه عضو شده بودم که آشنایی کاملی با این شبکه ها نداشتم و نمی دانستم سودجویی، کلاهبرداری و اخاذی تنها نمونه هایی است که خلافکاران و مجرمان در این شبکه ها به آن دست می زنند و افراد ساده لوحی مانند مرا به راحتی فریب می دهند و ...

دختر 16ساله ای به نام الناز که با پناه آوردن به پلیس Police موفق شده بود از چنگ مرد شیطان Evil صفت بگریزد در حالی که عنوان می کرد سادگی و ناآگاهی خودم موجب شد به چنین دردسری گرفتار شوم، به مشاور پلیس فتا گفت: در خانواده ای زندگی می کنم که از نظر مالی ضعیف هستیم پدرم کارگر ساختمانی است و درآمدش به زحمت می تواند هزینه های زندگی و اجاره منزل را تامین کند اگرچه من به وضعیت اقتصادی خانواده ام واقف بودم اما نمی خواستم چیزی از دوستان و همکلاسی هایم کم داشته باشم. وقتی دیدم بیشتر همکلاسی هایم با تلفن همراه به شبکه های اجتماعی و اینترنت متصل هستند و هر روز مطالب جدیدی را با یکدیگر به اشتراک می گذارند از پدرم خواستم گوشی تلفن همراه برایم خریداری کند اما پدرم با این موضوع مخالفت کرد و معتقد بود که من در این سن و سال به تلفن همراه نیازی ندارم این بود که دست به دامان مادرم شدم و او را راضی کردم با پدرم در این باره صحبت کند.

آن روز مادرم وقتی دغدغه و نگرانی های پدرم را فهمید به او قول داد که مراقب من باشد و اجازه ندهد در موارد غیرضروری از تلفن همراه استفاده کنم .

چند روز بعد از آن که پدرم گوشی را برایم خرید با کمک دوستانم وارد شبکه های اجتماعی شدم و از این طریق با دوستانم ارتباط برقرار می کردم. از آن روز به بعد ارسال تصاویر و مطالب در شبکه های اجتماعی جزئی از دغدغه های من شده بود و مدام در گروه های مختلف به ارسال پیام مشغول بودم در این میان هم برخی پیام ها و عکس های بسیار خصوصی ام را برای دوستانم ارسال می کردم تا این که حدود 10روز قبل فردی با من تماس گرفت و خود را مدیر یکی از گروه های شبکه‌های اجتماعی معرفی کرد و از من خواست کد چهار رقمی عضویت در شبکه اجتماعی را برایش ارسال کنم اما من که نمی دانستم این کد چهار رقمی رمزی است که نباید در اختیار دیگران قرار گیرد به راحتی این کد را در اختیار او گذاشتم.

آن مرد هم رمز را وارد سیستم رایانه ای خود کرده بود و از همه پیام ها و تصاویر من که برای دوستانم ارسال می کردم آگاه می شد تا این که چند روز بعد با دادن نشانی هایی از مطالب ارسالی من، تهدید کرد اگر با او در مکانی خلوت برای روابط پنهانی قرار نگذارم آن مطالب و فیلم ها را برای نزدیکانم می فرستد وقتی تهدیدهای او جدی شد و فهمیدم که آن مرد قصد سوء استفاده از مرا دارد به پلیس فتا مراجعه کردم.

حالا که مرد 40ساله دستگیر شده فهمیدم او با تخصصی که در زمینه تعمیرات رایانه داشته است با حیله گری کد 4 رقمی مرا گرفته و از این طریق قصد سوء استفاده داشته که ...برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دستگیری «سوسک»‌های معروف داعشی در لباس زنانه + عکس

له شدن خودروی پلیس زیر تریلی در جاده ورودی به اصفهان + عکس های حادثه

اقدام عجیب دختر جوان هنگام بازگشت پدرش از بیمارستان به خانه + فیلم و عکس

قاتل اهوار کودک 2 ساله رشتی امروز شلاق خورد!/این مرد باید اعدام شود+ عکس

اعدام نوعروس خائن / رازی سیاهی که 30 روز بعد از جشن ازدواج لو رفت

بیماری عجیبی که دختر سنگین وزن را به اسکلت شبیه کرد +عکس

نقشه وقیحانه برای معلم سرشناس زاوه

فیلم های وحشتناک از کشتار 20 دختر و پسر در ولنتاین + تصاویر

ارتباط شیطانی سامان با زن جوان پدرش / او به اعدام محکوم شد و ..! + عکس

2 دوست شیطان صفت پدر خمارم در پایان شب نشینی من و خواهرم را ..!

خودکشی 2 دختر 32 ساله تهرانی در ابوسعید تهران

خوشگذرانی جنون‌آمیز چند جوان در شب ولنتاین + فیلم

دختر کارمند به بهانه خراب شدن لپ تاپ نزد من آمد و ..!

دختر دبیرستانی که به لانه شیطان یک جوان پناه برد و ..!

دردسر اعتراف شهلا به ارتباط پنهانی و عاشقانه با حمید

آخرین مهلت 7 اعدامی پای چوبه دار در زندان کرج+ عکس

پدری که دخترش را به خاک سیاه نشاند + عکس

نقشه شیطانی مرد متاهل برای دختر همسایه

کدخبر: 356443 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟