ساعت‌9 صبح دیروز قاضی مدیر روستا، بازپرس ویژه قتل Murder دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری 147 گلبرگ از مرگ مشکوک زن جوانی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در محل حادثه Incident که ساختمان اداره در حوالی خیابان گلبرگ در شرق تهران بود با جسد زن 28 ساله‌ای روبه‌رو شدند که حکایت از این داشت بر اثر سقوط Fall از ارتفاع به کام مرگ رفته است.

نخستین بررسی‌ها نشان داد زن فوت شده متأهل و کارمند شرکت خصوصی بوده که از طبقه چهارم محل کارش به طرز مرموزی به پایین سقوط کرده است. مأموران در تحقیقات بعدی دریافتند زن فوت شده ساعتی قبل از ورود دیگر کارمندان وارد ساختمان شده و درهای شرکت را قفل کرده تا مانع ورود همکارانش به داخل ساختمان بشود و بعد از این به همکارانش پیامک داده و درخواست حلالیت کرده است و گفته که قصد دارد به زندگی‌اش پایان دهد.

یکی از شاهدان گفت: وقتی به اداره آمدیم در‌ها بسته بود و مشاهده کردیم همکارمان قصد دارد خودش را از طبقه چهارم به پایین پرتاب کند. خیلی سعی کردیم تا او را منصرف کنیم و حتی با خواهرش تماس گرفتیم و از او خواستیم همکارمان را منصرف کند، اما فایده‌ای نداشت و او ناگهان خودش را از پنجره طبقه چهارم به پایین پرتاب کرد و جان باخت.

همزمان با انتقال جسد زن جوان به پزشکی قانونی برای انجام آزمایش‌های لازم قاضی مدیر روستا دستور داد مأموران درباره این حادثه تحقیقات خود را آغاز کنند تا زوایای پنهان این حادثه بر ملا شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وقتی وارد خانه شدم شوهرم را با دختر 14 ساله همسایه در وضعیت بدی دیدم و ..! + عکس

ساناز در اتاق وکیل صحنه ای باورنکردنی دید و..!

عروس جوان، داماد 73 ساله را به خاطر مهریه به زندان انداخت!

نیمه شب در خانه مجردی 2 بچه پولدار نیاورانی چه گذشت؟ / پدرام را به تخت بسته بود و ..! + عکس

شوهرم وقتی 2 بچه را باردار بودم شهید شد / زن سوم یک مرد شدم و حالا بچه هایم شناسنامه ندارند! + عکس

موتورسواران، راننده پژو را زیر پل ستارخان تهران کشتند + عکس

اولین عکس از داعشی ها دستگیر شده در غرب کشور

فوری / داعش وارد خاک ایران شد / سپاه وارد عمل شد

دستگیری یک دانشجوی دندانپزشکی به خاطر شیرین کاری / عادل فیلم را پخش کرد و ..! + فیلم و عکس

اقدام زشت زن جوان در رزن همدان + عکس

کدخبر: 351575 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟