31 فروردین ماه سال۹۳، مأموران پلیس تهران از قتل Murder زن میانسالی در خانه مسکونی‌اش در شرق پایتخت باخبر و راهی محل شدند. جسد متعلق به زن 40ساله‌ای به نام شهرزاد که بر اثر ضربات چاقو کشته شده بود، پزشکی قانونی بعد از معاینه جسد در محل اعلام کرد که مقتول چهار روز قبل به کام مرگ رفته است، بنابراین جسد برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل و پرونده با موضوع قتل عمد تشکیل شد و در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

مأموران در اولین گام از تحقیقات خود دریافتند، مقتول مدتی قبل در حالی که فرزندی خردسال داشت، از شوهرش طلاق گرفته و به تنهایی زندگی می‌کرد. شوهر شهرزاد هم سرپرستی فرزندشان را به عهده گرفته و برای ادامه زندگی راهی شهری در شمال کشور شده بود.

به این ترتیب، پلیس فهرست مکالمات تلفن همراه مقتول را مورد بررسی قرار داد و آنجا بود که دریافت شهرزاد با جوان 20ساله‌ای به نام عظیم که اهل افغانستان بود تماس داشته است، بنابراین عظیم به عنوان اولین مظنون پرونده تحت تعقیب مأموران قرار گرفت و دستگیر شد. او به پلیس آگاهی منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت اما هرگونه جرمی را انکار کرد و گفت در قتل نقشی نداشته است.

هر چند متهم جرمش را انکار کرد، اما بازپرس او را با توجه به دلایلی که در پرونده موجود بود، مجرم شناخت و کیفرخواست به اتهام قتل و رابطه نامشروع علیه وی صادر شد. پرونده بعد از کامل‌شدن تحقیقات به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و روز گذشته روی میز هیئت‌قضائی به ریاست قاضی بابایی قرار گرفت. متهم بعد از درخواست قصاص از سوی اولیای دم در جایگاه ایستاد و بار دیگر جرمش را انکار کرد. او در دفاع از خود گفت: «شماره تلفن شهرزاد را از یکی دوستانم گرفته بودم و مدتی به طور پیامکی با هم رابطه داشتیم. روز حادثه Incident با او قرار گذاشتم تا همدیگر را ببینیم، اما موفق به دیدنش نشدم.» او درخصوص فرار Escape دوستانش به کشور افغانستان یک روز بعد از حادثه گفت: «از این موضوع اطلاعی ندارم، شاید قتل کار آنها باشد چون شماره شهرزاد را از آنها گرفته بودم.»

متهم همچنین درخصوص انتقال محل سکونتش به منزل برادرش‌ گفت: «بعد از قتل شهرزاد وقتی دوستانم به افغانستان رفتند، از ترس به خانه برادرم رفتم تا تنها نباشم.» در پایان هیئت قضائی وارد شور شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

داماد قاتل سلماس صبخ فردا در ملاعام اعدام می شود / او 7 زن ، مرد و کودک را قتل عام کرده بود + عکس

ارتباط پنهانی شاه با ستاره زن هالیوود + عکس

زنم شب به خانه نیامد! / آن روز من هم یک زن را سوار کرده بودم ولی ..!

فوری / برخورد ناوشکن جنگی ایران با موج شکن بندر انزلی + فیلم و عکس

زندانی مرده، زنده شد!

رسوایی اخلاقی بازیگر برنده گلدن گلوب دو روز پس از جایزه گرفتن

قرار نبود این زن بمیرد! +فیلم باورنکردنی

آتش سوزی مکه 5 کشته داد +تصاویر

شگردهای کثیف مردان خیابانی برای اقدامات وقیحانه

جزییات سگ آزاری کثیف در سرعین+ عکس دلخراش

کمین مارسمی در کباب‌پز یک خانواده! +تصاویر دلهره آور

کارمند یک سفارت خارجی در مشهد زنان گرفتار را به مرد شیاد معرفی می کرد

مرگ غم انگیز نازنین 6 ساله به خاطر غفلت مادر

مرگ دردناک مهسا و دو برادر خردسالش در شعله های آتش + عکس

بلای سیاهی که پزشکان بر سر زن باردار در بیمارستان آوردند!!+عکس

جوان شیطان صفت زن 19 ساله لرستانی را به جنگل شمال برد و ..! + عکس

لاله زن صیغه ای شده بود و من تحملش را نداشتم تا به سراغش رفتم و ..! + عکس

از چراغ زرد عبور کنید 200 هزار تومان جریمه می شوید!

کدخبر: 345721 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟