سرهنگ علی راقی فرمانده یگان انتظامی مترو پلیس Police پایتخت گفت: تعدادی از شهروندان به ایستگاه پلیس مراجعه و اظهار داشتند که گوشی موبایلشان در ایستگاه مترو هنگام سوار شدن به داخل واگن به سرقت Stealing رفته است.
وی با اشاره به تشکیل پرونده ای در این خصوص و وارد عمل شدن تیم معاونت آگاهی این یگان، تصریح کرد: در پایش اطلاعاتی اولیه مشخص شد که سرقت های انجام شده در اوایل صبح و در ایستگاه های پر ازدحام بوده است.
سرهنگ راقی، با بیان اینکه تحقیقات پلیسی وارد مرحله بعدی شد؛ تصریح کرد: همچنین در این تحقیقات بدست آمد که سارقان دو نفر بوده که با لباس سربازی نظامی، اقدام به سرقت موبایل می کنند.
این مقام انتظامی افزود: ماموران تخصصی این یگان، هنگام گشت زنی در ایستگاه مترو میدان آزادی، متوجه حرکات مشکوک دو نفر ملبس به لباس نظامی شدند که با کمک و همدستی یکدیگر سعی دارند اقدام به سرقت کنند.
این مقام انتظامی بیان داشت: دو متهم که با تنگ تر کردن امکان سوار شدن مسافران، شرایط را برای سرقت فراهم می کردند، تحت مراقبت ویژه قرار گرفتند.
وی افزود: این مراقبت ادامه داشت تا اینکه متهمان در ایستگاه مترو تئاتر شهر در حال سرقت گوشی تلفن همراه مشاهده که بلافاصله هر دو متهم در یک عملیات ضربتی بدون اینکه امنیت سایر شهروندن برهم بخورد دستگیر، و برای بررسی بیشتر به اتاق پلیس منتقل شدند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه هر دو متهم سابق بر این به جرم Crime سرقت و نگهدای مواد مخدر Drugs در زندان Prison بسر می بردند و اکنون نیز معتاد Addicted به مواد مخدر هستند؛ ادامه داد: دربازرسی از متهمان 3 دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند کشف شد.
سرهنگ راقی، گفت: یکی از متهمان در بازجویی صورت گرفته اظهار داشت: باهم در پادگان آشنا شدیم و او چندین بار از من خواست که برای سیاه نمایی و گرفتن دید سایر مسافران در سرقت با او همراه شوم.
این مقام مسئول، در پایان گفت: احتمال اینکه سارقان تا کنون تعدادی زیادی موبایل از مسافران سرقت کرده باشند متصور است. هر دو متهم برای شناسایی سایر مالباختگان و سیر مراحل قضایی به اداره هفدهم پلیس آگاهی فاتب منتقل شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعدام مرد شیطان صفت با شکایت "شیدا"ی 15 ساله + عکس

هنرپیشه معروف از ماجرای عضویت در داعش پرده برداشت +تصاویر

فیلم لحظه ترور رئیس جمهور سابق/ 16+

بازیگر زن معروف به ستاره فوتبال تیم ملی ایران بله گفت!

بلای وحشتناکی که بر سر ساقدوش 27 ساله در برابر چشمان عروس آمد

اعتراف خانم وکیل و مرد غریبه به سرنوشت تلخ شوهر بی نوا در مشهد + عکس

تجاوز به 2 دختر جوان در اتاق هتل / صاحب هتل این دو دختر فراری را در اختیار مردان قرار می داد

راز تلخ ناپدید شدن "دنیا"ی انزلی و 4 دختر و پسر خردسال + فیلم و عکس

دزد خشن تهران با عروسک بازی می کرد! + فیلم گفتگو

درسی که مادر پلیس شهید به قاتل پسرش داد/ احمد به خوابم آمد و..! + عکس

اقدام عجیب مرد ساروی پس از کشتن زنش در نیمه شب

کدخبر: 334093 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟