درسی که مادر پلیس شهید به قاتل پسرش داد/ احمد به خوابم آمد و..! + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، عصربیست و ششم تیر ماه سال 88 ماموران پلیس Police رباط کریم در عوارضی اتوبان تهران –ساوه به سرنشینان یک دستگاه پژو نقره‌ای مشکوک شدند و به آنها ایست دادند.

ماموران در بررسی این خودرو با یک قبضه اسلحه کلاشینکف روبه رو شدند. در همان لحظه راننده و سرنشین به سرعت داخل خودرو نشستند و گریختند. به این ترتیب تعقیب و گریز آغاز شد.ماموران پلیس پس از شلیک چند تیر هوایی در ورودی رباط کریم خودرو را متوقف کردند اما این بار دو متهم با پای پیاده فرار Escape کردند و ماموران بار دیگر به تعقیب آنها رفتند که در جریان درگیری مسلحانه یکی از ماموران پلیس به نام علی احمدی هدف اصابت گلوله قرار گرفت و دو متهم توانستند از چنگ قانون Law بگریزند. مامور پلیس که به شدت زخمی شده بود پس از انتقال به بیمارستان جان سپرد.

ماموران برای شناسایی عامل این جنایت Crime تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کرده و مالک خودرو را که یک زن به نام فاطمه بود بازداشت کردند. این زن سالخورده گفت که خودرو در اختیار پسرش رضا بوده وحالا دو روز است که از او بی خبر است.

در بررسی ها روشن شد رضا مجرمان سابقه‌دار است که یازده بار به اتهام های مختلف بازداشت شده است.

با اطلاعاتی که پلیس به دست آورد رضا ردیابی و بازداشت شد اما روشن شد این مرد عامل شلیک به مامور پلیس نبوده است. رضا گفت دوستش اکبر به مامور پلیس شلیک کرده و آنها قصد سرقت Stealing مسلحانه چند گوسفند را از ساوه داشته اند.

سه سال از این ماجرا گذشته بود که پلیس دریافت اکبر با هویت جعلی در بروجرد زندگی مخفیانه در پیش گرفته است. به این ترتیب وی بازداشت شد. این متهم به شلیک مرگبار اعتراف کرد و در شعبه 71 دادگاه کیفری سابق استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

این مرد با حکم قضایی به قصاص محکوم و حکم صادره در دیوان عالی کشور تایید شد.به این ترتیب اکبر تیرماه امسال پای چوبه دار رفت اما دقایقی قبل از اجرای حکم حال مادر شهید علی احمدی بد شد و به قاتل The Murderer فرزندش مهلت چند روزه داد. چند روز بعد مادر شهید به دادسرای امور جنایی رفت و گفت: فرزندش به خوابش رفته و از او خواسته را قاتلش را ببخشد. این زن سالخورده بدون قید و شرط قاتل فرزندش را بخشید و به او زندگی دوباره داد. به این ترتیب اکبر که از قصاص رهایی یافته بود دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران از جنبه عمومی جرم Crime پای میز محاکمه ایستاد. در این جلسه اکبر گفت: من در جریان تعقیب و گریز و برای رهایی به ناچار شلیک کردم و موجب شهادت مامور پلیس شدم اما حالا می گویم اشتباه کرده ام.

وی ادامه داد: مادر شهید بدون دریافت هیچ پولی از خونخواهی گذشت و به من زندگی دوباره هدیه داد. من به خاطر همین بزرگواری تصمیم گرفته ام دیگر به راه خطا نروم و گذشته ام را جبران کنم.حالا هم از قضات دادگاه تقاضا دارم در مجازاتم تخفیف قائل شوند.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قبل از عقد از پسر دایی ام باردار شدم / دختر 17 در کلانتر چه گفت؟

خواستگاری جوان آدم ربا از یک دختر در دادسرا / این پسر 7 روز برای عقد فرصت دارد!

اعتراف خانم وکیل و مرد غریبه به سرنوشت تلخ شوهر بی نوا در مشهد + عکس

تجاوز به 2 دختر جوان در اتاق هتل / صاحب هتل این دو دختر فراری را در اختیار مردان قرار می داد

راز تلخ ناپدید شدن "دنیا"ی انزلی و 4 دختر و پسر خردسال + فیلم و عکس

دزد خشن تهران با عروسک بازی می کرد! + فیلم گفتگو

آخرین سلفی مرد جوان پیش از سقوط مرگبار از بالای درخت+ عکس

اقدام عجیب مرد ساروی پس از کشتن زنش در نیمه شب

مرگ هولناک عروس جوان بوشهری در برابر چشمان خانواده اش + عکس

داریوش نیمه شب خبر بدی به من داد و مرا از خانه مادرم بیرون کشید تا اینکه..!

توصیه دکتر مینو محرز به نوجوانانی که ارتباط غیر متعارف جنسی دارند

طلبه‌ای که برای فوتبالیست ها پرچم می زند +عکس

 

کدخبر: 333628 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟